Concordia Cum Veritate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Concordia Cum Veritate

Legal Nightmares
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 666 666 666 666

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

666 666 666 666 Empty
PostSubject: 666 666 666 666   666 666 666 666 EmptyThu Sep 29, 2011 11:25 pm

Typerä foorumi, väh 10 merkkiä pitää title olla..
29.5.2011
En edelleenkään ole mikään varsinainen uskovainen mutta kyllä se vähän mietityttää kun laskeskelee.
Niin kuin esim. tämä 731 mikä on yksi minua "vainonneista" numerosarjoista.
Jeesuksen syntymä ja kuolema ajoittuu aika lähelle 7 BC - 31 AD ja kai Jeesuksen kuolemasta on harmia ollutkin.
Tänään tajusin että 365 + 366 = 731 eli normaali vuosi + karkausvuosi.
Kun numerot ryhmittää uudestaan tulee 353 666
366 - 353 = 13
732 - 666 = 66 Eli 2 karkausvuotta.
Arvelen että "Antikristus" syntyy karkausvuonna.
Sana-analyysien jälkeen päädyin sanoihin "Reaper" ja "Reason".
Menin tutkimaan mitä "Reason" voisi tarjota ja alkoi olla jo koomista..
"The Sleep Of Reason Produces Monsters" (Goya 1799)
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sleep_ ... s_Monsters
Reaper oli myös mielenkiintoinen..
Antikristus voisi olla "Evil Form Of Grim Reaper" koska Grim Reaper itsessään ei ole kovin paha.
Myös Shamaani mainitaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_(personification)
Kuinka ollakaan vanhassa kirjassa vuodelta 1977 on poronsarvet joihin on kaiverrettu 731 ja "BS" mikä kyllä antaa Shaamaanille negatiivisen arvon.
https://www.youtube.com/watch?v=sBgJZgq0hEc
Shamaani Grim Reaper-yhteydessä auttaa esim. lapsen maailman.
Vaikuttaa siltä että Pedon Luku on mm. 713.
xxxxx
Mikkelin panttivankidraamankaan numerologia ei ole kovin rauhoittavaa..
Pommittajan synt.aika 11.7, nimipäivä (ennen muutosta) 13.9
11.7 13.9 = 713 119 = 713 911 (Amer. versio)
Asiaan liittyy muitakin yksityiskohtia joita en kuitenkaan paljasta.
xxxxx
Luku 4 on myös usein tullut esiin eri yhteyksissä ja karkausvuosihan on joka 4. vuosi.


29.5.2011
Ehkä wikipedia auttaa..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Numerologia
Itsehän en tiedä numerologiasta hirveästi faktoja.
Numerot 1,3 ja 7 alkoivat esiintyä päälle 20 vuotta sitten.
Ihan alunperin se alkoi Ile-nimestä, puolittain hauskana leikkinä käytin siitä tyypistä koodia 371 koska Ile ylösalaisin näyttää luvulta 371.
Sitten vaan vuosien varrella huomasi että ne numerot ilmestyy aina uudestaan jossain negatiivisessa yhteydessä..
Voi olla joskus 17:kin. Tai 66 mutta se tuntuu olevan yleisellä tasolla negatiivinen.


29.5.2011
Jännä juttu..
Mun special päivämäärä on 22.11.00
JFK muuten murhattiin 22.11
Tutankhamon liittyy minuun.
Koin myös Ankhesenamunin jotenkin läheiseksi.
Muumio-elokuvassa oli maininta Ankhesenamunista ja siellä(kin) tuli ne numerot 1,3,7 vastaan
Tämän videoni tietoihinkin näköjään päässyt 317 pujahtamaan vaikka siinä nyt se ykkönen ekana onkin.
"Ambulance
30. elokuu 2009 13.17 (PDT) |
My mother was taken to the hospital in August 2007. We both ha..."
Ei ihme että se oli heinäkuu milloin jouduin aiheettomasti mielisairaalaan kun siinähän on 13.7 ja 31.7 molemmat..
xxxxx
Vau, en mä tiennyt tota Orivesijuttua vaikka olen kyllä muistaakseni lomaillut siellä..
Jos se 66 on 666:n miedompi versio..
Toisaalta 1966 tulee monesti vastaan negatiivisessa merkityksessä.

29.5.2011
Michael Jacksonistahan oli juttua että numero 7 "kummitteli" sen elämässä..
Olihan niitä pitkä lista seiskoja..

31.5.2011
Onhan se Sudokukin numeroiden kanssa leikkimistä ja varmasti aktivoi aivoja, numerologia on mystiikalla höystettyä numeroiden kanssa leikkimistä, sitä yleensä kyllästyy aika nopeesti jos ei löydy mielenkiintoisia sattumia että ei kai se aivojen käyttäminen kovin paha asia ole. Väittävät että aivoihin syntyy uusi yhteys joka kerta kun ihminen keksii tai oppii jotain uutta. Joten ei ole samantekevää mitä niiden aivojensa kanssa puuhastelee.


6.6.2011
Mulla on uusi teoria.
Jospa ne ei laske "epäpuhtaita" sieluja uudestaan maan päälle (uskon jälleensyntymiseen) mutta uudet sielut joista ei vielä tiedä on niitä joista ne ilkeät tai muuten otolliset yksilöt pitää yllä sortoa ja pahuutta maan päällä.
Entäpä jos "antikristus" on ihminen jonka geenejä on manipuloitu? Tutkijat vois halutessaan luoda esim. pimeässä hohtavan ihmisen (hiirille tämä on jo tehty). Kun yhdistetään geenimanipulaatio + ihmiset jotka haluaa luoda uudestaan esim. Hitlerin niin on selvää ettei siitä seuraa mitään hyvää.
Ihminen on viettiensä orja. Esim. lisääntyminen on meissä sisään koodattua. Geenimanipuloitu ihminen ei itse välttämättä edes tajuais minkään olevan vialla, seurais vaan viettejään ja joku ehkä taustalla ohjailis oikeaan suuntaan. Maksimaalinen hyöty pienellä riskillä niin kauan kuin ei jää kiinni. Ohjailijoille ja geenimanipuloijille tietysti.
Kukaan ei tiedä miten kehittynyttä tekniikka jo on. Voi olla sen verran kehittynyttä että hitaasti mutta varmasti etenemme kohti tätä kauan pelättyä Apocalypseä..
Teoriani siis on että pahojen henkien + tekniikan combinaatio on se mikä ihmisten elämää kurjistaa. Mutta en kuitenkaan usko että pahat henget voi pakottaa tekemään asioita, ihmisellä täytyy olla taipumus pahuuteen toteuttaakseen saamiaan ideoita ellei ole geenimanipuloitu mikä jossain määrin poistaa valinnanvapautta. Eli pahoja henkiä, tavallisia ihmisiä suostuvaisena tekemään pahoja asioita ja geenimanipuloituja ihmisiä, siitä se "Apocalypse" syntyy.


6.6.2011
Joo mutta ei osanneet sanoa johtuiko Dollyn sairaus kloonauksesta kun se tauti on yleinen lampailla.
Luulisin että ihmisissäkin jonkun valioyksilön kloonaaminen vois olla ok mutta ehkä joku geenimanipulaatio on helpompaa.
Ongelma on vaan se että joillakin on tapana aina käyttää keksintöjä väärin.
Eikös ydinpommin ideakin ollut Einsteinilta alkujaan väillisesti ja sitä vitutti se miten sitä keksintöä hyödynnettiin.
Ei sitä tiedä mitä ihmiset puuhastelee salaisissa labotorioissaan mutta pelkään että saadaan joku päivä tietää.
Onhan se hyvä tietää mutta ei se ole aina kovin mukavaa.
Niin kuin nämä 70-luvun lennätykset missä ihmisiä tiputettiin elävänä (mutta tainnutettuna) lentokoneesta.
Miten sairas ihmisen täytyy olla sellaseen ryhtyäkseen..
Ja jos tällästä sairasta mieltä levitetään eteenpäin geenimanipulaatiolla..
Mutta jos joku tekis sellasta niin ne ei välttämättä antais näiden ihmisten lisääntyä koska manipulaatio vois näkyä DNA:ssa (?) ja poikkeava DNA olis huono juttu ilmi tullessaan. Eli se vähän rajottais ja vankilaan ei kannattais joutua murhasta syytettynä kun ne tekee siellä niitä DNA-testejä..
Geenimanipulaatio ja jalostaminen on 2 eri asiaa. Kasvien jalostamisessa yhdistetään kasveja, manipulaatiossa kasviin lisätään sellasta mitä siinä ei ole. Edes eräs nälänhädästä kärsivä maa ei huolinut geenimanipuloitua ruokaa. Sanoivat että USA yrittää käyttää heitä koekaniinina.


9.6.2011
Tuli mieleen yks tapahtuma niiltä ajoilta kun olin 20v.
Ryypättiin usein silloisen poikaystäväni kanssa ja meitä ärsytti kun sen veli tuli aina patistamaan poikaystävääni töihin ettei saanut rauhassa nukkua krapulassa. Oltiin just saatu Musta Raamattu ja päätettiin kokeilla manaamista.
Poikaystävä halus manata pahoja henkiä minä taas en mutta painostuksen edessä suostuin kun eihän nykypäivän ihminen noita juttuja niin tosissaan ota.
Suoritettiin manaus ja esitettiin toive ettei veli tulis häiritsemään aamulla.
Ei se sitten tullut ja aikaa myöten lähdettiin töihin.
Poikaystävä sitten soitteli töihin "Arvaa miksei se tullut".
Oli ajanut jonkun bussipysäkin ohi ja huomio kiinnittynyt pysäkillä oleviin ihmisiin ja sitten auto oli vaan ajautunut sivuun kaupan edustalle, oli ajanut jonkun tytön päälle. Siltä oli reisiluu mennyt poikki. Ei osannut selittää mitä tapahtui.
Ei me sen jälkeen manailtu enää..
xxxxx
Pari päivää sitten näin unta missä mainittiin jotain ettei kannata soluttautua pahojen henkien joukkoon, että siinä ei satuta pelkästään itseään. Heräsin heti unen jälkeen ja kello oli 6.06 am. Arvelin että se uni liittyy johonkin peitetoimintaan kun periaatteessahan joku saatananpalvonta voi olla yks rikollisuuden muoto.
Viime yönä unessa jotkut kiinalaiset tai vastaavat jahtas jotain ihmistä. En muista oliko tuo ennen ensimmäistä heräämistä mutta heräsin kuitenkin unestani ja klo oli 3.33 am. Olen arvellut jo aikasemmin että 333 voi olla miedompi versio 666:sta.
Tuntia myöhemmin heräsin taas ja mun oikea etusormi oli ihan turvonnut. Turvotus laski nopeesti mutta tunnottumuutta oli turhankin pitkään. Myöhemmin huomasin että Alien patsas oli tippunut ja 3 irto-osaa lojui lattialla vierekkäin.
Levotonta oli nukkuminen mutta unista en muista kuin sen jahtaamiskohdan hämärästi.
Tämä on vähän sellasta viihdettäkin..
Ei kaikilla ole henkiystäviä jotka tekis juttuja ja varoittais mistään.


9.6.2011
En tiedä mistä idea taas tuli mutta keksinpä tutkia miten nro 13 esiintyy viikonpäivissä. 13. päivä osuu 3 kertaa sunnuntaille tänä vuonna. 17. päivä osuu 3 kertaa torstaille eli torstai on tavallaan 173 (mulle on sama missä järjestyksessä ne numerot on, niistä tulee joka tapauksessa negatiiviset vibat). Sunnuntai on taas 137 tai 713 riippuen siitä mille puolle 7:an laittaa. Eli torstai voi olla 317 myös. Jännä sattuma että pääsiäinen jää viikonpäivinä siihen väliin kun aikasemmin jo tajusin että Jeesus on mahdollisesti elänyt juuri 7 BC - 31 AD ja nousi kuolleista sunnuntaina.

"Maanantai on sunnuntain ja tiistain väliin jäävä viikonpäivä.
Maanantai on viikon ensimmäinen päivä, ja useimmiten myös työviikon ensimmäinen päivä. Juutalaisessa traditiossa se on viikon toinen päivä.
Suomessa maanantaista tuli viikon ensimmäinen päivä vuoden 1973 alussa, kun Suomessa siirryttiin kansainvälisen standardin mukaiseen viikkonumerointiin.[1] Aikaisemmin viikon oli katsottu alkavan sunnuntaista."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanantai


12.6.2011
Eilen siivousrobottini sai kohtauksen. Peruutti vaan. Katkaisin virran ja irrotin akunkin mutta ei auttanut. Jätin sen sitten tyhjenemään kun ei kannata ladata melko täysiä pattereita. Aluksihan se eilen siivos ihan normaalisti mutta juuttui jonnekin ja sen jälkeen sillä viiras. Havahduin yöllä 3.36 am ääneen. Siivousrobottini etsi laturia. Se oli varmaan siksi kun taisin pysäyttää sen kesken siivoamisen, muutenhan se vaan piipittää eikä etsi laturia.
On voinut aloittaa etsinnän 3.33 am kun hiljaisiin ääniin ei välttämättä heti reagoi unessa. Tämä alkaa käydä mielenkiintoiseksi.
Sitten myöhemmin tintti tuli visiitille mutta ei osannut ulos kun oli niin pieni rako mistä oli tullut. Se lenteli täällä rauhallisesti siihen asti että sain ovet ja ikkunat auki.
Sitten on viime kesäinen tapaus. Se oli se kerta kun olin mennyt ulos ja jättänyt parvekkeen oven auki ja joku oli tullut tänne. Vessan lattia oli limattu jollakin (huomasin sen kun tulin kylvystä pois, jos olis kovin varomattomasti astunut niin olis iskenyt päänsä jonnekin), pöytäkoneen näppäimistö oli käsitelty jollain (tuli polte käsiin ja noin 10 - 15 min, muistaakseni, myöhemmin lyhytkestoinen oireilu sydämessä), vesikanisterin vedestä sain jotain oireilua, web camera oli pysäytetty (videosta löytyikin sitten viitteitä yhdestä ihmisestä mutta ei ketään tunnistettavaa paitsi joku tiedustelupalvelu vois varjon perusteella mallintaa jos olis epäilty tiedossa.. ) ja eteisessä olevat rahat oli heitetty lattialle (paljon kolikoita painona joten tuskin itsestään tippuvat). Mitään ei oltu viety joten tarkoitus oli kai vittuilla. Erikoisesti mulla oli muistihäiriöitä sen visiitin jälkeen.
En muista oliko yks mekko käytön jäljiltä vai epäilinkö jotain mutta joka tapauksessa pesin sen ja laitoin kuivumaan parvekkeen ovelle kun siinä on tanko. Tuli myrskyisä ilma ja yht´äkkiä se mekko oli vaan kadonnut. Koskaan ennen ei oo kadonnut mitään tuulen takia ja henkari oli pujotettu tangon takaa. Henkarikin lähti mukaan (metallinen). Mekkoa ei näkynyt maassa mutta henkari oli siellä. Että olisko siihen mekkoonkin laitettu jotain sitten.. Voi olla että mekko oli pesty ja huuhtelin sen varmuuden vuoksi vedellä. Erikoinen tapaus.. Kyllähän mä näin että se mekko heilui tuulessa mutta en osannut arvata että sille noutaja tulis.


16.6.2011
16.6 6.16 AM heräsin, kuinkas muutenkaan..
Olikin päässyt unohtumaan että se on 616 myös pedon luku niin kuin myös se 666.
Sitäkään en ollut vielä hoksannut että Ilm.13 ja Ilm.17 kertoilevat pedon luvusta.
Siinä se 317 sitten taas on..
Mutta löyty muutakin..
Stalin sairasti smallpoxin 7 vuoden iässä ja myöhemmin se lähetettiin 7 kertaa Siperiaan.
Kun ei voinut liian vihjailevuuden takia muuttaa nimekseen Satan niin otti sitten Stalin nimen käyttöön.


16.6.2011
(Joo, Piru Putin jeesaa sua.. Very Happy)

18.6.2011
Tuli tossa äsken mieleen ettei varmaan mee kauan kun taas aiheettomasti joutuu mielisairaalaan vaikka viime kerrasta jo muutama vuosi onkin mutta sehän siinä on ideana että niiden on pakko aika ajoittain todistaa että mulla "päässä vikaa" kun mitä ideaa on ketään leimata mielisairaaks ja jättää se sitten rauhaan.
Enpä vissiin taas paljon erehtynyt jos uskoo vihjailuihin. Mulla oli intuitio eräästä lauseesta ja tein analyysin. Tuli "I´ve Leland Diet". Sitten se vaan hakusanaks et mitä löytyy.
"Mental help, local guides by ***here"
Siinä on mun nimikirjaimet niin jätin ne pois ja ekan kirjaimen.
"Mental help", "** here", no eipähän tule yllätyksenä.
Jos arvelee että joutuu aiheettomasti mielisairaalaan niin se on aiheellinen syy toimittaa mielisairaalaan Very Happy
Ja kun siitä originaalista lauseesta löyty 173 niin olin heti että paha enne Very Happy


18.6.2011
En tiedä lienenkö taas päässyt asian ytimeen..
Kun tuli mieleen että joudun aiheettomasti mielisairaalaan niin ajattelin että siellä on sitten kiire tehdä testamentti kun mä en välttämättä pääse sieltä elävänä pois mutta sitten tuli mieleen ettei mielisairaalassa varmaan voi tehdä testamenttia.
Kun eikös se pidä olla järjissään yms..
Anyway..
Siitä päästäänkin taas täydellisen murhan konseptiin.
Senhän me jo tiedämmekin että järjestäytynyt rikollisuus tekee bisnestä mielisairaaloissa mutta sen pidemmälle en ollut päässyt analyysissäni.
Elikkä sukulaiset järjestää rahoissaan olevan sopivan testamentin tehneen mutta mieluiten kokonaan ilman testamenttia olevan sukulaisen mielisairaalaan ja se tekee "itsemurhan" ja lähimmät sukulaiset perii koska ei ole testamenttia. Hyvin riskitön tapa suorittaa murha.


19.6.2011
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201106 ... 5_ul.shtml
Hostal El Cid = Lacoste Hild(a)
http://iagenweb.org/mitchell/cemetery/calvcedr.htm
"Calvary Cemetery
East Cedar Township
(Affiliated with St. John's Lutheran Church)
Kirkwood Ave. - E. Side - Between 317th St. & 320th St.
NW 1/4 Section 14, Range 17 W. - Township 97 N.
Latitude N43 13.425 Longitude W92 49.817 "
" 1 Lacoste Hilda L. 1917"
Sana-analyysin tulos:
"Snake died cause hide"
Viimeisin outo juttu on ollut mun kerälle kieputettu muoviletku.
Edellisen kerran se liikahti juuri kun olin katsomassa palottelusurmaajan kuvaa uutisissa.
Eilen olin katsomassa Bond elokuvaa (mikä ei mitenkään liity näihin viime päivien tapahtumiin tai niin ainakin luulin), siinä oli juuri ollut kohtaus missä yks nainen säikähti käärmettä ja Bond sanoi "vain yksi yö aikaa muistella menneitä" ja silloin se letku liikahti taas ja nyt sain sana-analyysista tulokseksi "Snake died cause hide". Käärme on pahuuden symboli. Sain tämän tuloksen siis kahdesta lauseesta.
Lacoste Hilda syntyi 1917 (tähän mennessä 1917 syntyneitä on tullut vastaan jo 4 kai), kuolinvuosi ei ole tiedossa. Sivulta löytyy myös "John", "317", "17" millä kaikilla on mulle negatiivinen merkitys.
Muuten olisin varma että kyseessä oli tavallinen murha mutta vihjailut antaa vaikutelman ettei ollut maallinen murha. Ehkä se kuolikin niin ikävällä tavalla varoituksesksi muille joilla on epäpuhdas mieli. Aikasemmin mä en uskonut tälläseen, arvelin että henget varmasti kurittaa joskus ihmisiä mutta tappamiseen en uskonut. Pahoilla ihmisillä on tosi uppiniskainen luonne, ei niistä monikaan ymmärrä lopettaa ennen kuin sitten kun noutaja tulee. Mutta en sitten tiedä näistä "Henget käski tehdä niin", siinä on jotenkin selittelyn makua.
Mutta jos mun teoria pitää paikkansa niin 3 muutakin ihmistä on ollut sitten jollain tavalla pahoja koska murhaaja puukotti niitäkin. Olen melko varma ettei se murhaaja osaa sanoa syytä teolleen tai se on joku paatunut tappaja...


20.6.2011
Se riippuu vähän tapauksesta..
Hostal El Cidissä käytin kaikki kirjaimet ja lisäsin yhden.
Sitten tein haun internetissä ja ensimmäisen sivun toinen vastaus ohjasi hautausmaasivustolle mistä löytyi sitten tämä Lacoste Hilda.
Outoa kyllä nykyään löydän useinkin jonkun kuolleen ja niiden syntymävuosi on yleensä 1917.
Mä tein Murena nimestä analyysin kanssa..
Vapaasti improvisoiden tuli:
Passion 3, Sperm Machine, Germaine Dick
Ehkä sulla on menneisyydessä ollut joku kiihkeä rakastaja, metalliin liittyvä jollain tavalla..


20.6.2011
No, se on sitten varmaan vielä edessä päin
Eikä se ole edes niin vaikeetakaan, kaikki miehethän on spermakoneita eli mä olen tyypillinen ennustaja, ennustan niin että varmasti toteutuu, enemmän tai vähemmän.

20.6.2011
"Saxpi: " Käärme on pahuuden symboli." Kuinka sinä noin ajattelet? Ei se sitä ole kuin kristinuskossa, muualla päinvastoin: luovuus, naiseus, onni...
Mitä saat kasaan ristok, ista? Kiinnostaa. Tosi mielenkiintoisia nuo analyysisi ovat."

20.6.2011
Näin esimerkiksi New Yorkin terrori-iskua edeltävänä yönä unta jättiläiskäärmeistä ja yksi niistä näykkäisikin.
Se on varmaan sieltä Raamatusta alkujaan jäänyt alitajuntaan että käärme symbolisoi pahaa kun on se Paratiisin käärme.
xxxxx
Olin ymmärtänyt että olet enemmän tai vähemmän uskonnollinen joten luulen että se tieto vaikutti vähän analyysiin.
Päädyin kahteen sanaan, Kristo ja koriste.
Koriste = Ornament = Christmas ornament
Kristo = Cristo = Kristuksen latinankielinen nimi
Eikä pidä unohtaa Monte Criston Kreiviä, ehkä perjantai on lempipäiväsi. Smile


20.6.2011
Kuutonen yksinään ei mua liikuta, se on 66 ja 666 mistä ne vibat tulee Very Happy

20.6.2011
66 on tullut esille monissa yhteyksissä negatiivisesti.


21.6.2011
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201106 ... 4_ul.shtml
Saattaa hyvinkin olla terrori-isku..
"Ainakin 44 kuollut lentoturmassa Venäjällä
Tiistai 21.6.2011 klo 02.22 (päivitetty klo 08.10)
Valtion lentokomitean varapuheenjohtaja Aleksei Morozov on hetki sitten vahvistanut, ettei lentokentän kiitotiellä ollut valoja vaikka Petroskoissa oli sumua.
Pelastustyöntekijöitä odotti paikalla lohduton näky. (KARJALAN PELASTUSLAITOS)
Turman matkustajakonemalli kuvattiin Moskovassa vuonna 2004. (KARJALAN PELASTUSLAITOS)
Ainakin 44 ihmistä on kuollut lentokoneen syöksyttyä maahan Petroskoissa Venäjän Karjalassa hieman ennen puoltayötä.
Valtion lentokomitean varapuheenjohtaja Aleksei Morozov on hetki sitten vahvistanut, ettei lentokentän kiitotiellä ollut valoja vaikka Petroskoissa oli sumua.
Lentoyhtiö RusAirin koneen kyydissä oli 43 matkustajaa ja yhdeksän miehistön jäsentä.
Tupolev-134-mallinen kone yritti laskeutua moottoritielle kahden kilometrin päähän Petroskoin lentokentältä, kun se syttyi palamaan pakkolaskun aikana.
Matkustajakone vältti juuri ja juuri läheiset talot maahansyöksyssään.
Uhrien joukossa ei tiettävästi ollut suomalaisia, kertoo ulkoministeriö Venäjän viitaten Venäjän viranomaisilta saatuihin tietoihin. Kahdeksan matkustajaa on viety sairaalaan ja heistä osan tila on kriittinen, kertovat venäläisviranomaiset kansainvälisille uutistoimistoille. Alustavien tietojen mukaan eloonjääneiden joukossa olisi 10-vuotias poika.
Yksi maahansyöksyssä surmansa saaneista on ruotsalainen mies.
Kone oli matkalla Moskovasta Petroskoihin. Turman syy ei ole vielä tiedossa, mutta arveluja huonosta säästä ja inhimillisestä erehdyksestä on esitetty.
Venäläismedioiden mukaan kone ei jostakin syystä päässyt kiitotielle asti. Turmasta on annettu julkisuuteen vain vähän tietoja.
Viranomaisten mukaan turmasta aloitetaan tutkinta, jossa selvitetään, onko lentokuljetussääntöjä laiminlyöty.
Iltalehti seuraa tilannetta."
Ensi näkemältä tästäkään ei huomaa mitään erikoista mutta kun alkaa purkamaan niin saa ihan mielenkiintoisen tuloksen.
Rus Air, Petroskoi, Tupolev 134 = Velo puti, ok sort, us repair
Henkiinjääneitä on 8 ellei kenenkään vointi oleellisesti huonone. 1+3+4 = 8. Onko tämä vain sattumaa vai henkien ilmoitus että he pystyvät säästämään henkiä? "Ok sort" vois tarkottaa että vaikka ihmisiä kuolikin niin ne säästettiin joiden oli tarpeen vielä jatkaa elämää. "Us repair" vois viitata terrorisminvastaisiin toimiin koska maat tekee paljolti yhteistyötä terrorismiin liittyen.


21.6.2011
Muutama päivä sitten mietiskelin että voikohan rasvattomasta maidosta tehdä viiliä niin eilen sitten löysin jääkaapista 2 avaamatonta tölkkiä rasvatonta maitoa mikä oli ihan huttua, "viiliä" se kai oli. Nielasinkin vähän vahingossa kun tottunut suoraan purkista juomaan. Ei maistunut pahalle. Tutkin lämpötilat ja oli +10`C missä oli viiliks mennyt. Ovessa oli 8,5´C. Vuosia ollut samat asetukset eikä ennen ole mitään tapahtunut.
Edellisen kerran vuonna 2000 juhannuksena toive toteutui.. Pari miestä löytyi kauppareissulla kun ennen lähtöä valitin mielessäni kun ei ole yhtään miestä.
"Juhannuksena on tehty runsaasti erilaisia taikoja.[16] Tunnetuimpia ovat erilaiset lemmentaiat. Taioilla pyrittiin takaamaan naimaonni, näkemään tuleva puoliso tai saamaan haluttu henkilö puolisoksi.[17] Juhannuspäivä oli suotuisa enteiden katsomiselle. Silloin katsottiin säitä, satovuotta ja karjaonnea.[16][17] Kaikenlaiset oudot tapahtumat olivat luonteenomaisia juhannusyölle. Muun muassa aaveiden ajateltiin vaeltavan".


21.6.2011
Sen takia ihmettelen kun vuosia ollut sama kaappi ja samat asetukset..
Että onko kaapissa vikaa vai oliko poikkeus.
Ei oo lämpötilojakaan hirveesti älynnyt tarkkailla niin en tiedä onko nousseet koska senhän se vaatii kun ei koskaan ennen ole tapahtunut.
Vielä oudompaa on että avattu purkki oli ovessa pari päivää eikä siinä ollut mömmöä.
Ovessa on vaan 1,5 astetta kylmempää..
Sehän voi jopa olla varoitus ettei juhannuksena, tai siinä tienoilla, kannata tutustua "bitter" tyyppiin kun bitter-varoitus tuli jo tässä aikasemmin kerran.
Ihan samoista hedelmistä samoilla määrillä tein hedelmäsalaattia mutta oli "bitter" vaikka miten laitoin makeutusjauhetta. Sitten se sama jauhe oli makeeta puuron päällä. Tätyy muistaa myös se että monet kerrat on kotiin ilmestynyt mies vokottelemaan että ei näitä varoituksia huvikseen anneta.


21.6.2011
"- Juhannustaika Miehille:
Kun juhannusyönä juo itsensä kaatokänniin, soutaa järvelle ja nousee sepalus auki seisomaan veneen reunalle, voi rannalla nähdä tulevan leskensä."
Hauska vitsi ja ehkä liiankin todellisuuteen perustuva ellei vaimo sitten ole esim. pettämässä naapurimökin tyypin kanssa kun aviomies taikojaan tekee.


22.6.2011
Aina yhtä uskomatonta..
http://en.wikipedia.org/wiki/Car
"Velo puti" vois siis olla "Car puti"
Sattumalta eksyin sinne kun kiinnostuin cadmiudista
"Lidl vetää markkinoilta mustavalkoiset Perfect Coffee -tekstillä koristellut kahvimukit.
Mukin maalipinnasta irtoaa lyijyä ja kadmiumia."
Cadmiumista siis päädyin autoon.
Tein analyysin auton keksijän nimestä.
Ferdinand Verbiest = Fer din and ver biest = Iron din and see beast = Metallinen pauhu ja näe peto
Hengillä tuntuu olevan negatiivinen ajatus autosta
Tulee sellainen ajatus että kaikki kielet on yhtä, ainakin hengille, koska tässäkin käännöksessä on ranskaa, saksaa, englantia ja espanjaa.
Erästä analyysiä tehdessäni Wikipediassa kerrottiin miten kaupungin nimeä päätettäessä joukko aseistettuja miehiä hyökkäsi paikalle ja pakotti antamaan kaupungille tietyn nimen. Ilman sitä välikohtausta olis munkin analyysi ollut toinen koska nimikin olisi ollut toinen.
Ehkä auto on yksi ilmestyskirjan pedoista?










Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
 
666 666 666 666
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Concordia Cum Veritate :: General :: Me And My Missions On The Other Forums-
Jump to: