Concordia Cum Veritate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Concordia Cum Veritate

Legal Nightmares
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 xxxxx7xxxxx

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

xxxxx7xxxxx Empty
PostSubject: xxxxx7xxxxx   xxxxx7xxxxx EmptySat Oct 01, 2011 10:11 am

Huh huh.. Ei oikein innosta päiväkirja. Johtuu nro 1:sta ja nro 2:sta. On melko turhaa kirjottaa jos "ei voi" kirjottaa miehistä. Kun en mä halua alkaa vatvoa sitä asiaa. Tapahtuu mitä tapahtuu.
Sain onneks siivoiltua jonkin verran.
Eipä oo tullut kirjoteltua päiväkirjaa oikein missään nykyään. Eihän kaikkea tarvii muistella jälkeen päin. Muutenkaan kannata liikoja kirjotella, jos vaikka vahingossa paljastaa jonkun heikkouden mistä joku hyötyy sitten vaikka tuskin se on kovin todennäköistä. Ei ole mitään mistä huolestua. Rahaakin olevinaan vähän mutta miten vitussa mulla sitten on rahaa tilailla pizzaa viikottain.. Mutta kyllä mä onnistuin mokaamaan rahojen kanssa, sellasta harvemmin sattunut. Mutsillekaan voi kertoa vielä mitään hälytysjärjestelmästä. +että joutuu vitun sähköstä maksamaan 120 euroa/3kk ilman omaa syytään ja kerjätä se summa sitten sosiaalitoimistosta.
Jos vuokranantaja jollain kumman tavalla (kun ei ole edes irtisanonut vaikka sitä teeskenteleekin) onnistuis hakemaan häätöä niin sehän olis just perfect ratkaisu. Kun/jos tavarat ei kerran mene kaupaksi niin vittuako mä niitä itse täältä lähden poistamaan kun joku tekee sen homman mun puolesta.
Huvittaa kun yks ja toinen kuvittelee olevansa kova tyyppi. "Mä tässä vittuilen sulle huora, joko alkaa itkettää". No eipä itketä ei. Kun en ole yksin henkisesti. 2007 oli kesympää mutta rankempaa kun oli paljolti pelkkiä kusipäitä ympärillä. Toisaalta kotona oli rauhallista..
Hmm.. Se on itse asiassa mielenkiintoista.. Se oli jo vuodesta 2002 lähtien.. Ainakin parissa eri asunnossa sorkittu tavaroita niin että huomasin sen. Pari kertaa kun olin lähdössä matkalle niin ilmestyi tuntematon tyyppi ehdottamaan tapaamista yms. Ehkä oli jo silloin tarkoitus saada mut näyttämään mielisairaalta. Entäs jos ne ei tiedä mitä kaikkea on tapahtunut? Jos ne seuraa alkuperäistä suunnitelmaa tajuamatta että kaivavat omaa hautaansa. Sepä vasta oliskin herkullista.. 2002 - 2008, 6 vuotta.. Kuka näkee niin paljon vaivaa ja minkä vuoksi.. Onko kyse seksistä vai jostain vielä pahemmasta.. Jos seksiorjaa hakee niin tuskin sen haluaa pääsevän karkuun. Hmm.. Yks ajatus tuli mieleen. Vaikuttaa aika loogiselta.. Mutta ei.. Kun siinä on niitä muita juttuja. Mikä se parvekkeelta tiputtaminen sitten on jos kerran päämääränä on seksiorjan saaminen. Vuokranantaja myy asunnon sillä aikaa kun olen sairaalassa? Ei ihme että niitä vituttaa kun en suostu pitämään parvekkeen ovea kiinni Very Happy Pikkasen vaikee esittää aukottomasti että olisin muka ihan itse tippunut jos parvekkeen kautta on joku voinut tulla tänne. Mä niin rakastan tyhmiä ihmisiä jotka yrittää kisailla mun kanssa..
Eikö ne tiedä että isoäidin sisko väänsi eräältä mulkulta niskat nurin? Mies liian innokkaasti pyrki yhdyntään niin se oli vääntänyt sen vehkeen siihen tilaan ettei se enää seisonut sen jälkeen. En ole itse kokeillut.. Vielä.. Twisted Evil
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

xxxxx7xxxxx Empty
PostSubject: Re: xxxxx7xxxxx   xxxxx7xxxxx EmptySun Oct 02, 2011 5:26 am

Erästä ehdokasta täytyy työstää, siinä olis potentiaalia tyypiksi joka on tilannut (?) monet elämääni vaikeuttavat toimenpiteet. Se oli rahoissaan silloin kun tavattiin.
Eräs epämiellyttävä ajatus tunki mieleen. Tyyppi joka oli linkki minun ja tämän ehdokkaan välillä kuoli tulipalossa. Nyt mietin oliko se sittenkään onnettomuus. Mä asuin sen tyypin luona vähän aikaa ja kuka tietää mitä se olis osannut kertoa viranomaisille. Mun vanhempien naapureidenkin talo paloi, nekin oli asuneet siinä pitkään joten varmaan kuulleet ja nähneet yhtä sun toista.
Nyt kun miettii niin tämänkin kämpän palovarottimesta tehty isohko numero ja se on eteisessä missä nyt tuskin hirveästi auttaa, varsinkin jos sattuu väliovi olemaan kiinni.
Onhan se ehdokas 2-3 kertaa ottanut yhteyttä. Juttelee mun kanssa vaan kännissä(ilmeisesti kerran lyhyt puhelu selvinpäin). Kerran lopetin yhteydenpidon kun se kännissä puhelimessa uhkas tappaa.
Kun oli minusta mustasukkainen niin veti kaveriaan turpaan ja autossa kotimatkalla huitoi sitä veitsellä (kärki onneksi poikki). Kerran oli kuulemma veitsen heittänyt seinään ja ex-tyttöystävää repinyt kädestä ja laahannut pitkin lattiaa eräässä toisessa yhteydessä.
Se joka kuoli tulipalossa arveli että ehdokas käyttää huumeita. Itse en huomannut väitettä tukevaa näyttöä olevan. Myöhempinä vuosina tosin kännissä puhunut että käyttää huumeita.
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

xxxxx7xxxxx Empty
PostSubject: Re: xxxxx7xxxxx   xxxxx7xxxxx EmptySun Oct 02, 2011 4:45 pm

Päivän Pilkka:
Hei, nimeni on J****n
Annan vaikutelman juntin
Pienellä kyrvälläni yritän täyttää puntin
Joko se on in? kysyy tyttö
Energinen on työntö
mutta orkku on unelmissa vain
"No minä sain"
toteaa J****n tyytyväisenä
On lattialla käytetty kortsu jäähyväisenä
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
 
xxxxx7xxxxx
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Concordia Cum Veritate :: General :: Diary-
Jump to: