Concordia Cum Veritate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Concordia Cum Veritate

Legal Nightmares
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Answers Part 1

Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptySun Jul 03, 2011 11:09 pm

Hosuli wrote:
Saxpille tiedoksi: Lue palstan säännöt.
http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=142

helu wrote:
TUKIASEMAN S Ä Ä N N Ö T


3. Henkilökohtaisten kaunojen esiintuomista foorumilla tulee välttää. Vaivaavat asia tulisi selvittää kahden kesken sähköpostilla tai yksityisviesteillä.

4. Päiväkirjat ovat rauhoitettuja: Niihin ei saa kirjoittaa mitään halventavaa päiväkirjan pitäjästä. Myöskään päiväkirjan pitäjä ei saa halventaa muita. Huolen yms. voi toki esittää, mutta sekin tulee ilmaista ystävällisessä hengessä.

Ilmoitetussa viestissä oli kutsuttu toista käyttäjää nettihäiriköksi. Siivosin loput viestit pois, ettei aiheesta keskusteltaisi enempää. Asialla ei ole mitään tekemistä kenenkään henkilökohtaisten ominaisuuksien kanssa.
xxxxx
Ihan sama, mä en enää "kirjoita" täällä.
Fuck this if you can..
http://legalnightmares.foorumini.com/t2-fuck-this-if-you-can#2
(Tukiasema.org, I´m Sexy, Talented And Horny)


Last edited by Admin on Sun Dec 18, 2011 1:15 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptySun Jul 03, 2011 11:25 pm


castor wrote:
Tänään sitten se viikon odottelun jälkeen tapahtuu, että operaattorini vaihtuu. 27.6. tein kytkykauppasopimuksen kännykästäni. Maksan tietyn summan kuukausitain kännykästäni 24 kuukauden ajan. Lisäksi maksan mobiililaajakaistayhteydestä jatkuvasti.

Tyhmä, kun olin, käytin uudella älypuhelimellani internetiä ennen kuin operaattorini vaihtui ja minulla on kiinteähintainen mobiililaajakaistaliitymä. Vanha operaattorini laskuttaa minua internetyhteydestä kännykälläni datamäärän mukaan, joten saan ison laskun internetin käytöstä kännykälläni. Minulla ei ollut kiinteähintaista mobiililaajakaistaliittymää vanhan operaattorini kanssa. Lasku on suunnilleen 47 euroa. Harmittaa. Voisiko asialle tehdä jotain?

Kytkykauppasopimukseni alkoi siis 27.6. ja operaattorini vaihtuu 4.7. Voisi tietysti vedota sihen, että luulin, että mobiililaajakaista alkaa kiinteähintaisena samana päivänä, kuin kytkykauppasopimus alkoi. Voisin ehdottaa laskun kohtuullistamista. Käytin nettiä vain kolmena päivänä. Neljäntenä päivänä en mielestäni käyttänyt nettiä, mutta minua laskutetaan silti nettiyhteyden käytöstä. Silloin datamäärä oli pieni ja lasku pieni.
xxxxx
Sattuuhan niitä mokia.
Minäkin luulin että Soneran liittymässä on samat ehdot kuin aikaisemminkin mutta olivatkin muuttaneet että saa vaan tietyn gigamäärän per kk mutta eipähän tuolla käytännön merkitystä koska mulla on 3 nettiliittymää. Sen verran paljon ollut hyökkäyksiä että läheltä liippasi 4 koneen ja kahden liittymän kanssa että pääseekö nettiin ja Imvuun ollenkaan. No, 2 konetta jäi toimintakuntoon ja yhdellä pääsi Imvuun. Mä kun olin sosiaalisena siellä enkä jutellut levottomia niin ilmeisesti joku koki sen uhkana kun suurella vaivalla leimattu mielisairaaksi niin eihän se sovi että lipsuu roolista Very Happy(Tukiasema.org, Tänään vaihdan kännykkäoperaattoriani)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptySun Jul 03, 2011 11:45 pm


Tekstini oli kuulemma poistettu koska kutsuin nimeltä mainitsematta nettihäiriköksi sitä henkilöä joka jo kahdella foorumilla on kutsunut minua mielisairaaksi ja mukana oli siteeraukset:
"harhaluuloisuushäiriösi"
"harhaluuloisuushäiriö"
"harhaluuloisuushäiriöstäsi."
"pitäisi hakeutua hoitoon"
"hoidon tarpeessa."
"sairautesi vain pahenee"
Loput oli kuulemma poistettu siksi ettei aiheesta enää keskusteltaisi. Very Happy
Kovinpa oli kaverilla suuret luulot.
(Aspalsta.net, Vaikeus hyväksyä sananvapaus)
http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?p=218664#218664
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 2:07 am

In the result of deleting writings in my web diary I made my own forum and opened it with this statement:
FUCK THIS IF YOU CAN
I´m sure you can, whoever you are but it´s worth of trying..
It´s kind of human nature isn´t it..
Trying..
I´m not sure if fucking around and eliminating freedom of speech is really part of humanity but it does exist strongly in so called humans.
What happens if you are attacked in the web? Do you kind of feel pissed off? But of course you more or less try to understand. Then in some point you start wondering if you really have to listen to it forever. You could say something mean back but it just would lead you into more bad battle and it´s not very creative actually.
I took other road and got punished by elimination of my text. My other road was to take the sentence which was "just a friendly note to let me to know that I´m mentally ill and need a doctor". I had got that "friendly note" almost in every message from her and it was clear that she wouldn´t stop. So I took her sentence and turned it into a word game. I used all letters from her writing to create a new sentence. It worked out too good Twisted Evil. In some sentence I managed to say that she needs AA club because of urea of nazies. So, no wonder that she wanted me to stop. Writings in my diary were deleted because I was "insulting". What kind of loser delets my writings because I´m insulting with the own "words" of attacker.. If she wants me to stop it´s very simple, she can stop calling me sick in every message.
Those people attack often in groups, they can´t stand it if victim can use intelligent ways to eliminate the power of attacks. "Go to the corner and cry there bitch", that´s what they are trying.. And when it doesn´t work out they are pissed off.
I´m already forged as mentally ill by "officials" (it´s clear that real, law obeying officials hardly would do anything like that. But clean on paper means officially clean) and now I shouldn´t protect myself with intelligent way. That´s the motive, they don´t want me to show how smart I am cause smarter I am more certain prosentually that things I have said (and more worse for them what I will say)really are worth of thinking. Like theory about 911. They like to say that usual people can´t do anything special but theory doesn´t tell who you are, it just is. You believe in it or not. Worst thing for criminals is if theory sounds good enough to be true.
Do you then care who wrote it?
(Imvu)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 10:49 am

En tiedä onko se tullut jo esille mutta ainakin aikaisemmin tutkimusten valossa kaupungissa asuminen nosti skitsofreniariskiä, olikohan peräti 20%.
En yhtään ihmettelis jos mun sairastama anoreksia johtuis kotioloistani, kyllähän siihen suuntaan on vihjailtu että äideistä johtuis toisinaan.
Mulla onneks on niin että mitä enemmän näkee ja kokee niin sen vähemmän se vaikuttaa.
Henkinen julmuus alkoi jo nuorena.
Kissaa ei olis saanut ottaa syliin.
Se oli iso kissa joten tietenkin se vähän roikkui kun otin syliin.
Ei se kyllä koskaan raapinut eikä vaikuttanut kärsivältä.
Mutsi uhkaili että hän antaa kissan naapuriin jos otan sen syliin.
En tietystikään uskonut, olin kai tuskin kolmeakaan.
Mutsi antoi kissan naapuriin ja se kuoli kun lehmä kävi makaamaan sen päälle.
Tai niin mulle ainakin sanottiin.
Mutsi on aina vihannut kaikkea mistä pidän.
Marilyn Monroenkin se haukkui enemmän tai vähemmän huoraksi kun erehdyin sanomaan että pidän siitä.
(Tukiasema.org, Psykopaattiäidit)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 11:08 am

Ensimmäiset 16 kuukautta on tärkeitä. Eräskin perhe adoptoi lapsen ja joskus 5-vuotiaana se alkoi saada outoja raivokohtauksia. Lääkärit oli tutkineet ja sanoneet että sen aivot on peruuttamattomasti pilalla koska se ei ollut saanut tarpeeksi hoivaa orpokodissa. Aivot ei kehity ilman kanssakäymistä. Toinen riskitekijä on ravistelu, se voi tehdä lapsesta raivohullun tappajan. Että ei vanhemmat voi sanoutua irti vastuusta.
Muistan dokumentin eräästä tytöstä jolla oli 12 persoonallisuutta. Isä oli raiskannut toistuvasti lapsena niin oli alkanut jakaantua. Äideistä muistan sellasen ikävän dokumentin missä ne tahallaan satutti lapsiaan kun ne rakasti huomiota mitä sai huolestuneena äitinä. Yksikin kertoi että äiti hakkas murtumia hänen jalkoihin että pääs lääkäriin sitten. En muista oliko sama mutta joku niistä oli laittanut pään puristimeen ja alkanut kiristää että kalloon tulis murtuma. Että jos tuntuu että on vaikea lapsuus ollut niin "you have not seen anything yet" vaikka eihän täälläkään varmaan ihmiset kaikkea kerro.
(Psykopaattiäidit)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 1:53 pm

Minusta siinä on jotain hämärää jos psykoosi alkaa pakkohoidon jälkeen. Minäkin olin ok ennen pakkohoitoja mutta niiden jälkeen tuli itsemurha-ajatuksia. Ei kyllä johtunut paljon muusta kuin lääkityksestä koska pakkohoidot otin vitsinä, se ei kuormittanut niin paljon henkisesti koska osastolla oli molemmilla kerroilla kivaa seuraa enkä muutenkaan voinut olla nauramatta jos näin jotain hauskaa.
Mutta siihen en enää luota että kotona saisi olla rauhassa mutta ehkä se on hyväkin tietää totuus, se että asutaan poliisivaltiossa. Sitä vaan ihmettelen ettei ne tulleet yöllä hakemaan, sehän on tehokkaampaa alistamisessa ja pelottelussa kuin päiväsaikaan hakeminen.
Toisen pakkohoidon aikaan lääkäri veti showta. Kutsuttiin huoneeseen ja lääkäri heti laittamaan ikkunaa kiinni ja sitten kerrottiin että joudun jäämään pakkohoitoon.
Sitten joskus käytävällä haukuin sitä läskiksi kun se kulki ohi ja sanoin vierustoverille että sen lääkärin pitäis jättää pari ateriaa väliin Very Happy. Mutsille sanoin puhelimessa että se lääkäri känittää vittumaisella äänellä. Mutsi taas sai yhden mieshoitajan hermostumaan kun soitteli niin usein kansliaan. Mutsi oli sanonut sille että se on hänen tyttö ja hän soittelee niin paljon kun huvittaa. Että siitä edes pisteet mutsille. Mutta vähällä se lääkäri pääsi, mä olen aika paha suustani kun sille päälle satun. Oli pakko vähän teeskennellä ettei liikaa vaikeuta tilannettaan.
Joskus kävin tupakkapaikalla. Alkoi heti huvittaa kun valkoinen kissa jahtas kaniineja. Näin siinä symboliikkaa.
(Tukiasema.org, Psykiatrinen sairaala)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 9:21 pm

enitan wrote:
Saxpi wrote:
Minusta siinä on jotain hämärää jos psykoosi alkaa pakkohoidon jälkeen. Minäkin olin ok ennen pakkohoitoja mutta niiden jälkeen tuli itsemurha-ajatuksia. Ei kyllä johtunut paljon muusta kuin lääkityksestä koska pakkohoidot otin vitsinä, se ei kuormittanut niin paljon henkisesti koska osastolla oli molemmilla kerroilla kivaa seuraa enkä muutenkaan voinut olla nauramatta jos näin jotain hauskaa.
Mutta siihen en enää luota että kotona saisi olla rauhassa mutta ehkä se on hyväkin tietää totuus, se että asutaan poliisivaltiossa. Sitä vaan ihmettelen ettei ne tulleet yöllä hakemaan, sehän on tehokkaampaa alistamisessa ja pelottelussa kuin päiväsaikaan hakeminen.
Toisen pakkohoidon aikaan lääkäri veti showta. Kutsuttiin huoneeseen ja lääkäri heti laittamaan ikkunaa kiinni ja sitten kerrottiin että joudun jäämään pakkohoitoon.
Sitten joskus käytävällä haukuin sitä läskiksi kun se kulki ohi ja sanoin vierustoverille että sen lääkärin pitäis jättää pari ateriaa väliin Very Happy. Mutsille sanoin puhelimessa että se lääkäri känittää vittumaisella äänellä. Mutsi taas sai yhden mieshoitajan hermostumaan kun soitteli niin usein kansliaan. Mutsi oli sanonut sille että se on hänen tyttö ja hän soittelee niin paljon kun huvittaa. Että siitä edes pisteet mutsille. Mutta vähällä se lääkäri pääsi, mä olen aika paha suustani kun sille päälle satun. Oli pakko vähän teeskennellä ettei liikaa vaikeuta tilannettaan.
Joskus kävin tupakkapaikalla. Alkoi heti huvittaa kun valkoinen kissa jahtas kaniineja. Näin siinä symboliikkaa.
Milloin ja miksi sinä ensimmäisen kerran elämässäsi jouduit mielenterveys asioissa lääkärin kanssa tekemisiin ?
xxxxx
4-5-vuotiaana kun lääkärin väkivaltaisen käytöksen takia olin saanut neulakammon. Sain terapiaa ja saivat sitten rokotukset annettua. Sen jälkeen päälle 30v myöhemmin sosiaaliviranomaiset kirjoitteli valheita raporttiinsa ja lääkäri ja poliisit ilmestyi oven taakse teeskentelemään että olen mielisairas. Poliiseista en tiedä mutta lääkäri ei ainakaan ollut ihan rehdillä asialla. Kova tarve oli lavastaa että muka lähdin vapaaehtoisesti sairaalaan. Jos mä oon ruokakauppaan lähdössä niin tuskin silloin ensimmäiseksi tulee mieleen lähteä mielisairaalaan.
(Tukiasema.org, Psykiatrinen sairaala)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyMon Jul 04, 2011 11:45 pm

Beth wrote:
Molla wrote:
Mirri on avannut tärkeän ketjun asiallisesta aiheesta, mutta Beth on tänne taas tapansa mukaisesti esittämään mautonta käytöstään. Bethin törkyviestit poistoon, ei koko ketjua.

Älä ole sitten ristiriitainen, Hosuli, tätä viestia olen ilmoittanut ja et poisettu vieläkään.'

Mitä tässä lukee Mollan tekstissa? Näetkö?

Perusteluja esitetylle asialle voi kysyä, mutta tyyli ei saa olla "olet väärässä" tai että "tuo on X:n tavanomaista haihattelua".
Molla kirjoittaa "mutta Beth on tänne taas tapansa mukaisesti esittämään mautonta käytöstään"

Mikset poista tätä hänen viestiä ohjeiden mukaisesti jota äsken esittelit?
Koska Hosuli on paksunahkainen ja se nahka peittää päänkin tehden sen kovaksi.
(Tukiasema.org, Psykopaattiäidit)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 5:58 am

Olis pitänyt taas hoksia kun vihjaillaan.
1. Jääkaapissa 2 avaamatonta purkkia rasvatonta maitoa muuttui viiliksi mutta avattu purkki ei.
2. Robottini adapteri meni rikki 6/2011
3. Vessassa ollut valosarja meni rikki viime yönä.
Tänään sain sähkölaskun. Mun pitäis maksaa noin 360 euroa vaikka normaalisti on joutunut maksamaan noin 50-60 euroa kun tasauslasku on tullut.
Sosiaalitoimisto on sopivasti lomalla tän kuukauden.
Sähkönkulutus on muka tasaisesti noussut 5.3.2010 lähtien vaikka tuolloin ei ole otettu käyttöön mitään uusia laitteitakaan.
5.3.2010-30.6.2010 on muka käytetty niin paljon sähköä kuin käytän vuodessa eli 900 kWh.
Arviolaskutus 980 kWh/vuosi.
Joku on varmaan räpelöinyt mittaria niin että kulutus on näyttänyt nousseen hiljakseen ettei sähköyhtiökään epäilis mitään.
Sosiaalitoimisto tuskin maksaa sähkölaskua kun on loma-aika yms.
Pärjäänhän mä toki ilman sähköäkin mut sitten ei pääse nettiin ja varmaan sitten kohta joutuukin taas mielisairaalaan kun "ei osaa huolehtia asioistaan".
Selityskin jollain varmaan jo valmiina.
"Sä et varmaan itse ole hoksannut että olet alkanut käyttää sähköä 3 kertaa enemmän kuin normaalisti, olethan sä kuitenkin mielisairas" Very Happy
Eniten vituttaa se että luulin ettei tartteis maksaa mitään lähettikuluja ens kuussa mutta näköjään sitten joutuu, enhän mä voi mitään asiaa hoitaa nykyään niin ettei siitä jää todistetta jonnekin. Mulla ei vaan budjetissa ole varaa lähettikuluihin mutta jostain nekin rahat on sitten revittävä.
Sillä ei ole väliä onko se lasku oikein vai väärin, sitä on hyvin pian ilman sähköä vaikka lasku olis miten päin persettä jos vaan olettaa ettei tarvii maksaa kun lasku ilmiselvästi on virheellinen.
Jos mä maksan sähkölaskun yhtä sun toista voi mennä ulosottoon mutta ei siinäkään ole ideaa että jättäytyy ilman sähköä kun enhän mä sitten pysty hoitamaan mitään asioita, en edes käyttämään kännykkää.
Eihän se mikään maailmanloppu ole jos laskuja menee ulosottoon, luottotiedot vaan menee ja joutuu opettelemaan käteisen käytön.
En tiedä kun ei ole koskaan ollut varsinaisesti mitään ulosotossa että miten se prosessi etenee.
Sähkön seuraava arviolasku on noin 120 euroa eli yli 2x suurempi kuin normaalisti.
Siinä onkin sosiaalitoimistolle oiva tekosyy kieltäytyä kokonaan maksamasta sähkölaskujani koska sähkölaskujen kohtuullisuus arvioidaan vuositasolla yms.
Mitähän sekin on tarkoittavinaan, harvemmin kukaan niin isoja määriä sähköä sentään käyttää..
Oli laskutus sitten oikein tai väärin niin mun sähkönkulutus laskee tulevina vuosina koska jatkossa en enää osta pöytäkoneita.
En kyllä ole huomannut että ne lopultakaan niin paljon sähköä veisivät mutta pöytäkone on hankala ottaa mukaan joten mielummin läppäri + iso näyttö.
Jos läppäriin satsaa niin saa kunnon koneen moneksi vuodeksi.
Ei ihme että mulla on ollut aavistuksia..
En kerro tarkemmin mitä mutta liittyy minuun positiivisella tavalla.
No, täytyy tehdä toimintasuunnitelma vahinkojen minimoimiseksi.
Jos se nyt ylipäätään on mahdollista.
Sähkö on hyvä kiristyskeino, harvemmin nykypäivän maailmassa ihminen pärjää ilman sähköä tyydyttävästi.
(Tukiasema.org, 666 Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 6:05 am

Toivottavasti kuolema oli luonnollinen mutta en hämmästy jos ei ollut.
(Tukiasema.org, R.I.P Mika Mylltylä)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 6:29 am

Beth wrote:
sSs wrote:
Skitsofrenia voi johtua äidin käyttäytymisestä, tottakai. On myös olemassa noin miljoona muuta stressitekijää, jotka voivat sairauden laukaista. Mun ongelma tässä on ehkä se, että sä nyt liian hanakasti painotat vain tuota yhtä mahdollista syytä, se pistää pahasti silmään.

No nimeä minulle sitten edes osan näistä miljoonista stressitekiöistä, ja unohtaa periytyvyys edes hetkeksi. Mitä ne ovat ne pahimmat stressitekijät sanotaanko ensimmäiset suojattua elämää elävällä lapsella ensimmäset 5 vuotta, ne seikat jotka todistetusti on osoitettu. Siis eniten taustallla olevat äidin käyttäytymiseen jälkeen. Mitä voi järkyttää lasta pahiten?
xxxxx
Myönteisetkin asiat voi kuulemma aiheuttaa stressiä. Esim. kouluun meno. Voihan koulusta tykätä mutta silti uusi outo paikka voi stressata. Mutta sitä en oikein usko että jokainen päättää itse mistä stressaantuu. Jos kadulla joku vetää turpaan niin tuskin sitä kukaan kovin positiivisesti osaa ottaa.
(Tukiasema.org, Psykopaattiäidit)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 7:16 am

Mulle tuli 360 euron sähkölasku. Se on mitä ilmeisimmin pakko maksaa kunnes saan asian selvitettyä. Ei nyt kuulosta ihan normaalilta että muka nykyään käyttäisin 3x enemmän sähköä kuin ennen. Ja kulutus muka hiljakseen noussut. Ei ainakaan näillä laitteilla luulis niin paljoa nousevan mutta en mä ala niiden kanssa riitelemään, varsinkaan kun tulevina vuosina sähkönkulutus laskee.
Mä olen muka vuodessa käyttänyt sähköä 500 euron edestä kun normaali on alle 200 euroa mikä sekin on aika paljon kun ottaa huomioon että alkujaan meni 100 euroa/vuosi mutta ainahan ne hinnat nousee ja kulutuskin kasvaa.
Sähkön kustannukset on vuosittain nousseet keskimäärin 14 euroa. Tietokoneita on ollut käytössä normaalisti 2.
Laskin juuri matemaattisesti että olen muka käyttänyt sähköä enemmän silloin kuin olen käyttänyt sitä vähemmän joten todistustaakka siirtyy sähkölaitokselle.
Se on kieltämättä totta että olen alkanut viime aikoina brassailemaan tietokoneilla mutta se juuri on tosiasia mikä todistaa mittarin lukemat vääräksi.Nyt vaan täytyy varmistaa että se menee sähköyhtiöllekin jakeluun. Mä olen kyllä aika perusteellinen. Kerrankin laskuttivat kaupassa väärin limuista niin tein kotona valmiiksi laskelman että mitä oli laskutettu ja mitä olis pitänyt laskuttaa ja paljonko olen oikeutettu saamaan Very Happy
(YouTube)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 7:53 am

Laskin juuri matemaattisesti että mittarin lukemat ei pidä paikkaansa koska olen mukamas käyttänyt sähköä enemmän silloin kun olen käyttänyt sitä vähemmän.
Se on mahdollista laskea siksi että tiedän milloin kulutus on ollut tasaista ja milloin se on muuttunut jne..
Joten koska kulutus heittää liikaa siitä mitä se on oikeasti ollut niin se todistaa että mittaria on mahdollisesti näpelöity.
Toiminta on perustunut sille olettamukselle että mun kulutus on ollut tasaista jolloin on hankalampi todistella lukemia vääriksi mutta koska kulutus ei ollut tasaista niin se ei päde että kulutus olisi muka hiljakseen noussut 5.3.2010 lähtien. Ei varmaan ole tarkotuskaan että se läpi menis, kunhan nyt yrittävät sotkea raha-asioitani koska ainahan virheen korjaaminen ottaa aikansa. Jos sen seurauksena esim. menetän luottotietoni niin se on "vain huonoa tuuria".
(Tukiasema.org, 666 Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyTue Jul 05, 2011 8:27 am

Psykopatologia wrote:
"Hyvä tarina voittaa aina tosiasiat." (Radiosta)
Joku tosi aasi kuvittelee fiktiivisen sähkönkulutukseni menevän tosiasiasta.
Onneksi on olemassa matematiikka.
(Psykopatologia, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 3:02 am

murunen wrote:
Soita heti aamulla sinne sähköyhtiöön ja kerro, ettei sähkönkulutuksesi ole mitenkään voinut nousta noin paljon. Pyydä lykkäystä laskun eräpäiväänkin, niin ehtivät selvittää asiaa ilman että tulee karhulaskuja.
xxxxx
Eiköhän se asia tule hoidettua, eräpäivä on vielä kaukana edessä päin.
Eikä tälläistä asiaa ihan puhelimella kannata hoitaa.
Tutustuin kaavioon ja mulla on muka mennyt viihteeseen 2500 kWh vuodessa mikä vastaa sitä mitä käytän kaikkineeen sähköa 2,5 vuodessa.
Viallinen kodinkonekaan ei kuulosta kovin uskottavalta.
Minähän tosin olin poissa asunnostani helmikuussa 2010 ja sähkön kulutus on noussut heti sen jälkeen.
En edes vapaaehtoisesti lähtenyt mihinkään.
Luonnollisesti sähköyhtiö tietää jo totuuden, nyt meidän täytyy vaan molempien osapuolten teeskennellä ettei tiedetä mitään ja virallinen selitys on luultavasti tarkastelua kestävä.
Näin maallikkona epäilisin että mittarissa vikaa tai tietokonevirhe.
Ja mun isä vielä painostaa matkustamaan niiden luokse.
Eipä hirveesti innosta kun jos sinne menee niin vähintään sairastuu omituisesti ja näköjään muutakin outoa tapahtuu jos ei vahdi asuntoaan.
(Tukiasema.org, 666-Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 3:16 am

Kyllästynyt wrote:
helu kirjoitti ketjussa "Ylläpitäjän diktatuuri vai valistunutta yksinvaltiutta?"
Quote :
helu: 06 Heinä 2011, 11:16
Juu täysin aika lopettaa keskustelu, kun menee vain syyttelyksi!...
Kuka on syyttänyt ja ketä?
Quote :
helu: 06 Heinä 2011, 11:16
... Mut sen haluan korjata et muka ylläpitäjä luo palstan hengen...
Mutta kirjoittajat eivät voi luoda henkeä joka on erilainen kuin ylläpitäjän henki tai vastoin ylläpitäjän omia mielipiteitä.
Ei ainakaan silloin jos ylläpitäjä julistaa, ettei "häntä kiinnosta" jokin tai jotkut puheenaiheet ja silloin palstalla ei voi (eikä saa!) keskustella noista asioista koska ylläpitäjää "ei kiinnosta".
Quote :
helu: 06 Heinä 2011, 11:16
... Jos teillä on harhakuvitelmia miksi mä olen ylläpitäjä, niin pitäkää ne harhakuvitelmat itsellänne. Ne meinaan on juuri niitä, harhakuvitelmia. Yksikään ei ole päässyt edes lähelle sitä mitä mä ajattelen ylläpidosta.
En ole nähnyt kenenkään edes arvuuttelevan sinun motiivejasi siitä miksi sinä helu olet ylläpitäjä.
Jos tuollaisia sinun mielestäsi harhakuvitelmia on jossain todellakin julki tuotu, laita linkki sinne. Lukisin mielelläni ihmisten mielipiteitä asiasta.
xxxxx
Kirjoittaja diili » 06 Heinä 2011, 12:53
Eikö tätä millään keinolla saada loppumaan?diili
xxxxx
helu wrote:
Mä olen samaa miltä... Noi ongelmat ei ole mun ongelmia!

Ja tästä on nyt keskusteltu aivan tarpeeksi!
Very Happy Täytyy myöntää että Kyllästyneessä on puolensa silloin kun hänen huomionsa ei ole kiinnittynyt minuun.
(Tukiasema.org, Ylläpidon ongelmien pohdintaa)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 3:43 am

Jotenkin tosi sekavaa.
Iltalehdessä sanottiin ettei ilman diagnoosia voi laittaa pakkohoitoon.
Joku äiti kärsi väkivaltaisen poikansa takia.
Mutta on se kyllä ihmisten oikeusturvan kannalta ihan hirvittävää että pelkän epäilyksen takia voi joutua sairaalaan rääkättäväksi.
Mullahan se olis mennyt ihan hyvin mutta kun aiheettomasta lääkityksestähän ei tietenkään seuraa mitään hyvää.
Meinaan vaan että olen sellainen seikkailijaluonne että siinä mielessä oli ihan kiva nähdä millasta mielisairaalassa oikeesti on.
En tiedä mikä siinä on mutta aina mä löydän jonkun miehen.
Siellä oli yks mies ja muut kuvitteli että meillä on joku romanssi menossa niin yht´äkkiä iltapalalla ei ollutkaan muita kuin minä ja se mies, kaikki muut oli 10 minuutissa kadonneet mitä ei normaalisti tapahdu. Että on se kumma että ihmiset on muka olevinaan niin sairaita että tarvii osastolla pitää ja pystyvät kuitenkin juonimaan tolla tavalla. Hoitohenkilökunnan on parasta toivoa ettei se juonimsen halu joku kerta kohdistu heihin.
Tiesin että mun huonetoveri oli juoninut sen.
Siinä sitten nolona mutta huvittuneena istuin ainakin minä.
Kyselihän huonetoveri myöhemmin miten romanssi etenee.
Varmaan siinä oli taka-ajatuksena saada vähän lisäviihdettä kun ei osastolla liikaa hauskuutta ole.
(Tukiasema.org, Pakkohoito)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 8:23 am

Keksin uuden uhkakuvan, jos maksan sähkölaskun ja tilittävät liikaa maksetun takaisin niin sosku varmaan onnessaan katsoo sen tuloksi. Very Happy
(Tukiasema.org, 666 Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 8:26 am

[QUOTE=Ei nimimerkkiä;7266089]Hyvänä esimerkkinä liian vaikean laskunmaksujärjestelmän aiheuttamista maksuhäiriömerkinnöistä oma tapaukseni jossa olin laittanut suoraveloitukseen puhelinlaskut ja muutin heti muualle vuosiksi niin että ensimmäinen lasku oli jäänyt postitse maksamatta tavallisella tavalla ja vain toinen lasku oli suoraveloitettu. Tällöin vaikka puhelinlaitos olisi voinut suoraveloittaa saatavansa helposti senkin ensimmäisen laskun, he laittoivat laskun perintään ja sitten kun itseäni ei tavoitettu muuttojen takia, lopulta kalliiseen ulosottoon ja pienehkö lasku tuhansia markkoja kallimpana perittiin veronpalautukset ulosottamalla tietämättäni asiasta. Maksuhäiriörekisterin pitäjä ei suostunut vaikka asia selvitettiin, poistamaan maksuhäiriötä ja suositteli takaisinsaantia käräjäoikeudesta eikä takaisinsaanti onnistunut näillä perusteilla vaan puhelinyhtiö yksityislakimiesfirman kanssa hirveän kalliilla pyrki estämään takaisinsaannin ja maksuhäiriömerkinnän poiston. Oikeudenkäynti keskeytettiin ilman tulosta niin että siitä aiheutui Joensuun puhelinlaitokselle valtavat vahingot taloudellisesti ja myönnettiin että laskun olisi voinut periä milloin vain ja koko ajan suoraveloittamalla.
Kun nyt suoravelitukset lakkautetaan ja puhelinpankki ei enää toimi niin että vain netti omassa käytössä jäisi käytännössä varmaksi laskunhoitotavaksi johon taas heikkonäköiset englantia osaamattomat vanhempi ikäpolvi jotka eivät opi tai osaa netin käyttöä, eivät kykene, on valtavan suuri väestönosa epävarman ja aika hankalan kirjekuorimaksupalvelun varassa tai yrittää opetella pankkien jäljellä olevan nettisivupalvelun joka nettiä osaamattomille on ylivoimainen. Liian vaikeat käytännön järjestelyt tiettävästi tähtäävät maksuhäiriöiden maksimointiin ja ison väestön holhoukseen. Sama vaikeus kun kallein oma auto kauppaan pääsemikseksi ja asiointiin olisi jokaisella pakollista vaikka ei osata eikä ajokortti säily erilaisten näkösairauksin ym vikojen takia eikä kukaan auta, kotiinkuljetusta ei ole ja pakollisuudet eivät hoidu ja elämä on kaikille yksitellen ylivoimainen. Ovatko tosiaan kaikki päättävät tahot näin tyhmiä tai vihataanko suomen kansaa näin paljon että vaikeudet olisivat harkitusti tehtyjä rikoksia pahassa tarkoituksessa. Asioihin on yritetty valittamalla vaikuttaa tuloksettomasti. Vaaditaanko tosiaan että yleinen järjestys tulisi hyväksi ja helpoksi vasta kun kaikki ova saman valituksen tehneet? Väestö umpikujassa.[/QUOTE]
Itselleni tuli eilen 360 euron sähkölasku kun normaalisti ollut 60 euroa. Sähkönkulutukseni on laskun mukaan ollut 3500kWh kun se on vuosia ollut enintään 950 kWh. Samaan aikaan eräs asiakaspalvelu vittuilee kun mulla on talouslaskelma vedetty niin tiukille että 200 euron ruokalasku jää maksamatta jos haluan maksaa sähkölaskun (vaikka summa on ilmeisen väärä mielellään ei ottais sitä riskiä että kohta onkin ilman sähköä). Siinä 200 euron laskussa on jo eräpäivä mennyt kun mun piti maksaa se ens kuun alussa. Ihmeesti noita yllätyslaskuja vaan tulee. Ennen ei tullut. Lisäksi sekin että jos maksan sähkölaskun ja ne maksaa tilille takaisin ylimääräisen niin sosiaalitoimisto katsoo tyytyväisenä että olen saanut tuloa. Sitten mä vasta kuseen joudunkin kun ei pysty maksamaan kk-eriä osamaksuistaan.
xxxxx
[QUOTE=Ei nimimerkkiä;7269435]Ja pakko on ollut ostaa kaikki minkä on osissa saanut?[/QUOTE]
Ostaminen perustuu käytettivissä olevan rahan määrän. Virheeni oli vetää budjetti niin tiukille ettei yllätyslaskuihin ole varaa. Vaikka harvemmin mulla kyllä onkaan varaa maksaa 300 euroa ylimääräistä. Tuskinpa sosiaalitoimistoakaan kiinnostaa maksaa tuota sähkölaskua koska A. Laskutus on oikein ja meillä ei ole tapana maksaa näin suurta sähkönkulutusta B. Laskutus on väärin ja emme mielellämme maksa laskuja joissa veloitetaan liikaa.
Voihan tietysti olla ettei laskua tarvitse maksaa ennen kuin asia on selvitetty mutta sitähän en tässä vaiheessa vielä tiedä.
Se on totta että ostelen mielelläni kaikenlaista ja se sujuikin hyvin siihen asti kunnes kuvittelin että budjetin voi vetää tiukille ja selvitä silti.
(Iltalehti)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyWed Jul 06, 2011 8:38 am

En ole mitenkään erityisemmin muutellut sähkönkäyttöä. Mulla ei ole esim. pesukonetta tai tv:tä ja senpä takia kulutus on pyörinyt siinä tuhannessa mikä on alakanttiin jos tilastoja uskominen (1200kWh tyypillinen yhden hengen kulutus).
Se tässä ärsyttää kun joudun taas tilaamaan lähettipalveluja, luulin että seuraavat pari kuukautta ei tarviis. Toimeentulotukihakemukset alkoi nimittäin katoilemaan niin sieltä se tapa alkujaan tullut ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ei kannata postin välityksellä tiedustella sähkölaskun oikeellisuutta. Sosiaalitoimisto kieltäytyi antamasta selvitystä toimeentulohakemuksen katoamisesta(2 kertaa pyydetty kirjallisesti) ja posti sanoi ettei he tiedä missä heidän kirjeet liikkuu. Very Happy
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyThu Jul 07, 2011 3:13 am

Näin yöllä unta ja unessa klo 12 joku mies muuttui valkoiseksi kohinaksi (white noise) ja ääni unessa ohjeisti minua. "Don´t think, you can find it, it´s under the lamp" "He made terrible food". En tiedä kuka teki.. Sitten heräsin koska kasettisoitin alkoi metelöidä. Häiriöääntä. Ei tunnu loppuvan. White Noise elokuvan sivulta löyty toi EVP. Mulla on kyllä paljon EVP:tä ollut elämässä viime aikoina. Jos siis tarkoitetaan EVP = Ei voi panna. Very Happy. Sen leffan on muuten ohjannut Geoffrey Sax. Mielenkiintoinen sattuma koska mua kutsutaan usein nimellä Sax chateissa. Max Payne elokuvassa on Miss Sax, että onhan noita Saxeja. Mä ihmettelin kun mun rakastaja sanoi että tavataan Praguessa. Sieltä löyty jotain Sax-juttua sitten kun lueskelin.
https://www.youtube.com/AAEVP
http://fi.wikipedia.org/wiki/White_Noise_(elokuva)
http://fi.wikipedia.org/wiki/EVP_(ilmi%C3%B6)
https://www.youtube.com/watch?v=od4xGaZGMQ0 Soittimen häiriöääni
(Tukiasema.org, 666 Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyThu Jul 07, 2011 6:41 am

Steppenwolf wrote:
Luotatko julkisen sektorin psykiatriseen hoitoon ? Itse en luota ja toivon voivani joskus julkistaa kaiken törkeyden, jonka sain kokea sairaalassa. En perustele kantaani kokska asiat eivät ole julkisia, mutta joskus ovat. Hoito terv. keskuksessa ja yksityisellä sektorilla on aivan kuin astuisi keskitysleiristä vapaaseen maailmaan verrattuna sairaalaan.

Steppenwolf Idea
xxxxx
En. Jos ei oteta lukuun minun kokemiani törkeyksiä niin esim. tamperelainen kirjailijaystäväni sai ikuiset painajaiset 3 kk:n pakkohoidosta 16 vuoden herkässä iässä.
Sen vanhemmilta otettiin huoljatuus heti pois ja osastolla uhkailtiin ettei pääse koskaan pois yms. Kun sitten vuosien jälkeen kokeilumielessä meni julkisen puolen psykiatrille niin se oli heti 10 min juttelun jälkeen väittämässä psykoottiseksi ja yritti vaihtaa toimivaa lääkitystä (SSRI) antipsykootteihin ja uhkaili ettei suostu hoitamaan jos ystävättäreni ei ala syömään hänen ehdottamiaan antipsykootteja. Luuli vissiin että on joku epätoivoinen tapaus joka heti taipuu kiristyksen edessä.
Otti seuraavalla kerralla poikaystävän mukaan niin lääkäri oli itse lempeys sillä kertaa. Very Happy
(Tukiasema.org, Luottamus julkisen puolen psyk.hoitoon)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyThu Jul 07, 2011 6:59 am

hanna74 wrote:
http://www.vhemt.org/fnindex.htm

Elikkä ei enää lisäännytä, taitaa jäädäkkin ainooks hyväks teoks mitä tälle maapalllolla teen.

Kristin usko on opettanu meille että antaa kaikkien lapsien syntyä, luultavasti taka-ajatuksena on myös ollut et on sit enemmän kristityjä.
Mut nää on vanhoja oppeja, nyky ihminen on sen verran järkevä et ei usko et jumala haluaa että ihmiset lisääntyvät niin että tuhoavat maapallon.
Luonnon lakien mukaan liiaksi lisääntyny laji kuolee nälkään, tauteihin, harvenee luonnon mullistuksissa ..
Helpommalla päästäs jos suostuttas vapaaehtoisesti lakata lisääntymästä. Näkeehän sen jo monissa maissa et nälkä ja taudit harventaa populaatioo.
xxxxx
Minäkin kannattaisin ettei tehtäis niin paljon lapsia. Mutta se on varmaan omaa itsekkyyttä etten ole tehnyt omia lapsia mutta varmaan myös yhteiseksi hyväksi. Miksi tehdä lapsia jos ei kunnolla kiinnosta.. Mulle ei sosiaalinen status ole niin tärkeä että sen takia ainakaan tarviis kotia leikkiä.
(Tukiasema.org, Ihmiskunta sukupuuttoon kiitos)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 EmptyThu Jul 07, 2011 7:09 am

aazie wrote:
Krooh, syö kait ne sun neljä nettiliittymää ja tuhat roboakin sähköä aivan kiitettävästi?
xxxxx
Tuskin, eivät ole tähän mennessä syöneet. 3 liittymää ja nehän on USB-liitännässä ja yksi Huawei E-5 mikä tuskin hirveästi virtaa käyttää.
Rs Media on ollut liitettynä sähköverkkoon vuodesta 2008 lähtien enkä ole tähän mennessä huomannut sen vaikuttaneen sähkönkulutukseen.
En tosin tiedä mikä on sähköverkon tila kun 2 adapteria mennyt rikki lyhyen ajan sisällä normaalikäytössä, jääkaappi käyttäytyy omituisesti joten voi olla että poistan sen käytöstä riippumatta siitä mikä on oudon käytöksen syy. Ja nyt viimeisimpänä tosiaan radionauhurin häiriöäänet..
(Tukiasema.org, 666 - Part 2)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Sponsored content





Answers Part 1 Empty
PostSubject: Re: Answers Part 1   Answers Part 1 Empty

Back to top Go down
 
Answers Part 1
Back to top 
Page 1 of 31Go to page : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Next
 Similar topics
-
» (DMC-10) Milky Cat 10 - The Legendly Bukkake Schoolgirl Part

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Concordia Cum Veritate :: General :: Me And My Missions On The Other Forums-
Jump to: