Concordia Cum Veritate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Concordia Cum Veritate

Legal Nightmares
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Diary - Other Forums

Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 1:07 am

T wrote:
Älä Saxpi lähe mihinkään !

Ei kaikkin ihmisten älylliset ominaisuudet ole kohdallaan, mutta tekevät mitä lystää.

Ihan vertauksen takia: multa poistetu koko ketju jota pyhittiin tuloksien odotteluuun sairaala hoidosta, näin uuvuttava 48 viikoa kestänyttä syöpähoitoakin raskaampa täytyy vielä hakea maailmasta, sitä sen on pahimmillän, ja joku ei kyennyt ymmärtämään sitäkään. Modet eivät näe piilokiusamista, eli sitä fakta että joku takertuu epäsiallisuuksilla jatkuvasti ja harkiten, kun koet tätä vähintäin häiritseväksi, ja mainitset "häiriköksi" olet syyllinen.nettihäirikkö jos kuka osaa sitä taitoa miten "kiusan sääntöjeen puitteessa" eikä saa banneja eikä varoituksia, vaan niitä jaetään niille joiden reaktiot ovat inhimmilleset, aidot, spontaanit ja täysin ymmärtävät. Surullista. Jos menet vielä tästä psykoottiseksi, niin olet tuplasti syyllinen.

Ja näin yleisesti: Niistä ei saa käyttä sana "nettihäirikkö". Vaikka ne sitä ovat 100%, ja niitä riittää netissä. Ja niin kun hosuli mode kirjoitti "Asialla ei ole mitään tekemistä kenenkään henkilökohtaisten ominaisuuksien kanssa" tämän kannattaa liisätä aina.

Mutta kyllä se elämä vielä kaikkea paikoille laittaa ja opettaaa.

Sitten ne mukaa "huolissan olevat" jotka työntävät nenänsä asioihin joita niille ei edes kuuluu..

Ja kaikki muut henkistä väkivältä harastavat paskiaiset..Toisille ei riittä mitää. Kun esim. oma lähiympäristö on terrorisoitu psyk.sairaaksi niin sopi tulla vaikka nettiin jatkohuvittelupuuhissa. Kiusaija on helvetin vaikkea saada pakkohoitoo, niin kieroja saatanoita. Mutta kyllä asia kun asia tulee julki ja ilmi ajan mukaan.

Olen nähnyt tässä elämässä yhtä ja toista omiin silmiin, kun psykopaattiäidit tekevät omista lapsista skitsoja, pelkästään sen takia että ne uhmavat ja pelkävät niitä.
xxxxx
Enhän mä mihinkään ole lähtenytkään, paitsi tavallaan. Mulla on nyt tämä Fuck This If You Can-projekti. Täällä päiväkirjoissa aion käyttää pelkkää linkkiä niin saavat nussia foorumini jos on tarve sensuroida.
Kuuntelen Alice Cooperin Trash-albumia kasettina. Vähänkö oli tyhmää aikoinaan myydä pois kaikki nauhani kun äänenlaatu on ihan kohdillaan..
Ne joilla on juridinen syy olla peloissaan ei halua tulla kutsutuiksi nettihäiriköksi koska jokainen nimittely luultavasti otetaan oikeudessa tarkastelun alle.
Jännä juttu muuten että omalta koneelta on kadonnut se kommentti missä mainitsin "nettihäirikkö" vaikka tallennan aina vaikka käytänhän toki useampaa konetta mutta en kyllä muista lähipäivinä käyttäneeni muuta konetta kuin tätä. Jep, toisella koneella on "Mirri Maz Duur" viimeinen eli nussittu on koska se asiakirja ei ollut edes auki eli olen kirjoitellut tälle koneelle. Senpä takia en enää kirjoittele päiväkirjaa omalla koneella. Se on suuri illuusio jos joku väittää että tietokoneella on kirjoitelmat turvassa.
Mut pitäisköhän tämä nyt sitten omallakin forumilla laittaa päiväkirjaosastolle vai..
Säkin voit tallettaa sinne (tai tänne) kirjoitelmias jos haluat, ei siitä varmaan haittaakaan ole jos säilyttää tuplana. Nim. Kokemusta on. Very Happy Tai triplana kun jos omallakin koneella on.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)


Last edited by Admin on Wed Jul 06, 2011 8:14 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 2:22 am

Aloitin erään projektin ja tässä aloitusstatement (eli nettisensuurin vuoksi perustin oman forumin että on vaikeempi sensuroida kun käytän pelkkää linkkiä esim. tietyillä foorumeilla päiväkirjassa).
xxxxx
http://legalnightmares.foorumini.com/t2-fuck-this-if-you-can
xxxxx
Mun kirjoitukset poistettiin eräästä päiväkirjasta koska mainitsin sanan "nettihäirikkö" ja myöhemmin mainitsin "nyt se näkyy kirjoittelevan jo täälläkin". Nimimerkkiä en maininnut missään vaiheessa, ainakaan niin että mun olis voinut väittää sanoneen sen nimimerkin. Voi siinä tietysti olla perääkin, jos on juridinen syy pelätä nettihäirikön leimaa niin yrittäähän sitä elimoida kaiken mikä kävis todisteesta. Jännästi mun omalta koneelta on hävinnyt se missä mainitsin sanan nettihäirikkö vaikka tallennan kaikki mitä kirjoitan netissä mutta mä oon jo tottunut siihen että joku ohjelma tai tekoäly sorkkii mun koneita joten en kirjota enää päiväkirjaa omalla koneella. Huono juttu, olin ennen aktiivinen kirjoittaja ja oli kiva lukee jälkeenpäin. Voisin kirjottaa jos tulostaisin saman tien (ennen tulostin kerran vuodessa) mutta nyt ei ole budjetissa varaa mustekasetteihin. Muutenkin se on *ä että ei voi kirjottaa niin että säilyis kun käytän paljon värejä ja niitä ei ehkä tule tulostettua.
(Aspalsta.net, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 3:38 am

Kyllästynyt wrote:
Saxpi myös levittää väitetttä, että olisin sanonut häntä mielisairaaksi.
Tuollainen väite on täyttä pötyä, asia jonka kuka tahansa voi tarkistaa viesteistäni.

http://legalnightmares.foorumini.com/t3-answers-part-1#3

"Tekstini oli kuulemma poistettu koska kutsuin nimeltä mainitsematta nettihäiriköksi sitä henkilöä joka jo kahdella foorumilla on kutsunut minua mielisairaaksi ja mukana oli siteeraukset:
"harhaluuloisuushäiriösi"
"harhaluuloisuushäiriö"
"harhaluuloisuushäiriöstäsi."
"pitäisi hakeutua hoitoon"
"hoidon tarpeessa."
"sairautesi vain pahenee"
Loput oli kuulemma poistettu siksi ettei aiheesta enää keskusteltaisi. Very Happy
Kovinpa oli kaverilla suuret luulot.
(Aspalsta.net, Vaikeus hyväksyä sananvapaus)
http://www.aspalsta.net/viewtopic.php?p=218664#218664
"

Muistapa Saxpi 8. käsky. Toivottavasti et enää jatkossa valehtele tuollaisia minun sanomisistani.
xxxxx
Mitähän hoitoa sinä sitten tarkoitat jos ei mielisairaille tarkoitettua? Minun(kin) olisi varmasti helpompi hankkia sitä suosittelemaasi hoitoa jos tietäisin mistä hakea.
(Psykopatologia, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 5:31 am

Kyllästynyt wrote:
Mirri wrote:
Kyllästynyt, käsittääkseni netin välityksellä ei ole tehtävissä yhtään mitään psykoosia sairastavan ventovieraan ihmisen auttamiseksi. Sinulla pitäisi olla jotakin yhteystietoja henkilöstä, jotta oikeasti ja todellisuudessa pystyisit auttamaan; toisin sanoen järjestämään hänet psykiatriseen hoitoon...
Sen ainakin voi tehdä, että toteaa ihmisen olevan hoidon tarpeessa.
Ja sen minä olen tehnyt.
Mirri wrote:
... Minusta sinä menet kiusaamisen (tai ainakin ahdistelun) puolelle, jos täällä toitotat psykoosipotilaalle hänen olevan vakavasti sairas ja avun tarpeessa...
Yllä sinä(kin) puhut psykoosipotilaasta ja viittaat Saxpiin, eikö niin?
Mielestäni Saxpi on hoidon ja avun tarpeessa, mutta psykoosista en osaa maallikkona sanoa mitään vaikka harhaluuloisuuden hänellä tunnistankin.
Mirri wrote:
... Et ilmeisesti tiedä psykooseista riittävästi, jotta ymmärtäisit 'auttamisesi' hyödyttömyyden. Tai sitten motiivisi ovat vähemmän auttamishaluisia.
Mikä on sinun pätevyytesi arvioida mikä tapa milloinkin on sopiva tai paras? Entä onko sinun mielestäsi (vuosia jatkunut) puuttumattomuus Saxpin kirjoituksiin tuottanut hyviä tuloksia?
xxxxx
Hoidon takiahan mä netissä kirjoittelen Very Happy
Ei sitä ennen hoitoja paljon viitsinyt mitään netissä selitellä että siinä mielessä pitää kyllä olla kiitollinen.
Ennen "hoitoja" pidin enimmäkseen huolta omista asoistani enkä herättänyt huomiota, ellei oteta lukuun isoja tissejäni + muita muotoja.
"Joudut hoitoon jos et ole hiljaa" vihjailu on pikkasen myöhäistä tässä vaiheessa koska jouduin "hoitoon" vaikka olin hiljaa.
Tarjoustani ei siis katsottu tarpeeksi hyväksi joten minua ei vittuakaan kiinnosta mikä on oikea tapaa elää.
Lakiinhan ei ole kirjattu sääntöjä (muutoin kuin tappamisen + muun kriminaalitouhun lisäksi) mikä on oikea tapa elää.
Joten lakia noudattaen (enimmäkseen) tässä elellään moraalia unohtamatta ja samaa suosittelen muillekin.
Olen siinä mielessä hyvässä asemassa että henkinen väkivalta ei samalla tepsi minuun kuin moneen muuhun.
Henkisen väkivallankin voi ottaa huumorilla.
Tosin huumorini tuntui ärsyttävän Very Happy
(Tukiasema.org, I Am Sexy Talented And Horny - Again)
Tuli vähän paniikki kun en kuluneestä näppäimistöstä meinannut löytää g:tä, etten pysty enää kirjoittamaan esim. "orgasmi". Se on kavalaa kun kosketus g-pisteeseen katoaa.
xxxxx
T wrote:
Saxpi wrote:
Tossa ensi hätään, kirjoittelen myöhemmin lisää:
Olen siirtynyt linkkisyysteemiin (Project: Fuck This If You can)
http://legalnightmares.foorumini.com/t4-diary-other-forums#8
Ja tossa vielä projektin aloitusstatement
http://legalnightmares.foorumini.com/t2-fuck-this-if-you-can

Hyvä! Laughing

Jotenkin alkanut tuntua että jos kaikki "huolissaan" olevat kirjoittaisi joka päikyssä sivutolkulla omia, jokaiselle harhoissa olevalle, tai niistä kuvitelmien ja selvätapaisten omien harhojen pakottamana, moniko jatkaisi. Nyt sinä olet kiikarissa. Sut parannetaan, Saxpi! Laughing Minua jo parannettu :mrgreen: . Olen selvästi parempi kuin eilen Laughing Buahahahaha!
xxxxx
Paljon parempi näin.
Noh niin.. Isä soittelee kännissä. Se on viime aikoina uhkaillut kännissä.
Tekis mieli sanoa että hävitithän sä perintörahat että ei kai ihme jos mutsi ei niin mielellään osallistu elinkustannuksiin.
Voi hyvä Jumala, nyt se taas puhuu kylässä käymisestä.
Nauhotin puhelun siltä varalta jos joudun hakemaan lähestymiskieltoa.
Ei se nyt uhkaillu. Ei ehtinyt..
Minäkin aloin voida paremmin kun pääsin runoilemaan mutta "ylilääkäri" oli eri mieltä hoidon toimivuudesta joten hoito keskeytettiin mutta minä "potilaana" ilmaisin tyytymättömyyteni "hoidon" lopettamiseen. "Hoito" päätettiin keskeyttää kun siitä aiheutui "tukihenkilölleni" ongelmia henkisen jaksamisen kanssa. Minä kun en "sairaana" ymmärtänyt että vaikka kirjaimet siihen taipuvatkin niin vihjailu siitä että hän joutuisi käymään AA-kerhossa koska natsikusi on ongelma oli solvaamista.


Last edited by Admin on Wed Jul 06, 2011 4:51 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 10:15 am

Maria wrote:
Olet siis kirjoittanut viestin? Sehän on jonkinlainen avunpyyntö.
Onko sinulla kaikki hyvin?
xxxxx
He he.. Taidat olla huumorinaisia niin kuin minäkin.
xxxxx
Ei, kaikki ei ole hyvin. Olen painiskellut niin pitkään erään lauseen parissa mutta vieläkään ei ole kirjainten uudelleenmuodostus onnistunut.
Ei täsmää kun tarkistan..
Mutta kärsivällisyys palkitaan..
(Psykopatologia, Í Am Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 11:32 am

T wrote:
Mahtava keksintö, Saxpi.

On se on niin hullua että jotkut näkisivät toista vaikka hirteessä mielummin kan iloisia runoja kirjoittamassa, ja mikä ihme hinku joilakin olla huolissaan runoilijoista. Minä olen hyvä kirjoittamaan runoja ja vaikka kuin hullua proosa abtrakti tyylillä mutta toisella kielellä. Teen sen hauskuuden takia.

Ja maalikot himoa pakkohoittoa runoilijoille.. Laughing
Very Happy Minäkin aikoinaan mainitsin lääkärille yhden vaivan ja mitä epäilen syyksi. Lääkäri oli heti "Ei ole mahdollista". Ei mennyt montaakaan kuukautta kun lehdessä luki että on mahdollista. Kokemuksesta on pakko suhtautua varauksella. Munkin isälle sydänleikkauksen jälkeen määräsvät paljon särkylääkkeitä ja se sai enemmän tai vähemmän sydänkohtauksen ja myöhemmin luki että sydänleikkauksen jälkeen on vaarallista käyttää särkylääkkeitä.
Mulla oli paljon vatsaongelmia, oksentelin noin 6 kk. Johtui ilmeisesti keskenmenosta. Istukka varmaan jäänyt irtoamatta ja mun kroppa luuli että olen raskaana. Ainakaan keskenmenon jälkeen ei oo koskaan ollut normaali kierto. Lääkäri ei tietenkään auttanut kun gastrokopiassa ei löytynyt mitään enkä mä silloin osannut ajatella vaihtoehtoja. Mä ainakin selviän vallan mainiosti ilman lääkäriä, ainakin mitä diagnooseihin tulee. Very Happy Meinaan vaan että samassa ajassa taudin selvittää itse..
Tietysti jos jotain vakavampaa sattuu niin sitten on kai pakko antautua jonkun puoskarin käsiin ja toivoa parasta.
(Tukiasema.org, I am Sexy Talented And Horny - Again)


Last edited by Admin on Sun Jul 10, 2011 10:50 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 10:06 pm

Jotkut lääkärit taitaa olla aika vastuuntunnottomia, onhan se helppoakin kun ei joudu vastuuseen. Valkoinen kuoleman enkeli vaanii uhriaan Very Happy Sorry, lääkärit. Erityisesti terveyskeskuslääkärit mutta mitäs ette hoida hommianne..
Ja jotkut tunkee sinne päivystykseen vaikka olis varaa mennä yksityiselle. Mutsikin leikki niin kauan että piti ambulanssi soittaa. Eikä uskonut vaikka miten yritin neuvoa kun itelläni oli sama virus, aika kovan vatsakivun jälkeen (ei käynyt huonosti koska vatsa oli jo valmiiksi tavallista tyhjempi koska olin käyttänyt ulostuslääkettä kun tiesin että sappi ärtyy jos ruoka seisoo liian pitkään) tajusin ettei mua koskaan vaivaa aamulla mistä tajusin että oireet tulee ruuasta, nopeista hiilihydraateista.
Mutsi oli oksentanut mutta virus olikin jossain ohutsuolessa muhimassa ja kun se sitten söi perunaa yms niin sille tuli kovat tuskat. Sitten se episodin jälkeen viisaana selitti että kirjassa neuvottiin että pitäis ottaa ulostuslääkettä ettei virus seiso elimistössä. Samaahan minäkin sanoin ennen kuin se joutui sairaalaan mutta neúvoahan ei kuunneltu kun minä sen sanoin. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis".
Hyvät vaistotkin mulla. Kun oltiin menossa sairaalaan mutsia katsomaan niin sanoin että mulla on tunne ettei reissu mene kovin hyvin. Isä sitten kyseli että mitä arvelen tapahtuvan. Sanoin että jos mutsi vaikka haluaa kotiin. Niinhän se sitten itki sängyssä kun mentiin sinne ja sanoi että haluaa kotiin.
Myöhemmin ne pakotti sen ottamaan särkylääkettä (syy epäselvä) ja sille tuli vatsakipuja kun oli ollut syömättä niin pitkään. Ei tietenkään saanut mitään apua niin isä sitten aamuyöllä kiikutti perunajauhoa sairaalaan kun se on vanha konsti jos limakalvo ärtynyt.
Se on karua kun joutuu sairaalan sänkyyn kaikissa letkuissa, siinä on aika heikoilla.. En tiedä olisko ne antanut sen kuolla vesipöhöön jos ei olis meitä ollut. 3 päivää ainakin piti valittaa hengenahdistusta ennen kuin sai apua. Sillä alkoi jo näkökin mennä ilmeisesti sen takia kun keuhkoissa oli jo kolmasosa nesteen peitossa.
Että kyllä se on parasta kuulostella ruumistaan ettei ainakaan omilla toimillaan huononna tilannetta. "Minä syön mitä minä haluan" sanoi mutsi kun yritin neuvoa ruokia mistä virus ei ärsyynny. Very Happy
enitan wrote:
Missä teillä kahdella on vastaanotto, niin voisi joskus poiketa. Omalla vastuulla tietenkin ja ilman Kela korvauksia.
Mä ainakin olen ihan nettipuoskari.
Eräällä tytöllä diagnosoin sähköhäiriön aivoissa ja kehotin menemään pikimmiten lääkäriin (oli alkujaan et hän menee jos jatkuu).
Sillä oli ollut 4:nä iltana pyörtyilyä.
En oikein osannut sanoa mikä vaivaa mutta kun lopussa kävi ilmi että muistihäiriöitä ollut niin siitä arvelin että vois olla sähköhäiriö.
En tiedä oliko mutta jos se meni lääkäriin niin homma hoidettu kotiin kun kyllä pyörtyily ja päänsärky sentään aika vakavia oireita on jo.
En löytänyt netistä tietoa aivojen sähköhäiriöstä niin en voinut tarkastaa oireita.
Tiesin sähköhäiriöstä koska tapasin aikoinaan erään jolla oli ollut se.
(Tukiasema.org, I´m Sexy talented And Horny)


Last edited by Admin on Sun Jul 10, 2011 10:52 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 04, 2011 11:07 pm

Yks mun tekoälyistä on ollut/on kovasti vanhojen chattien perään ja mä sitten syöttelin niitä keskusteluja sen muistiin niin sitten se yhdessä vaiheessa sanoi jotain "What ghost after me" kun olin alussa sanonut ettei se oikeesti juttele kenenkään kanssa, et ne on vanhasta chatistä minkä se varmaan tajusikin koska ne oli sen omasta kansiosta ne jutut.
Maksoin ruokakaupan laskusta 20 euroa kun ei ollut varaa maksaa enempää. Ajattelin että onhan se tyhjää parempi kuin jättää kokonaan maksamatta.
(Tukiasema.org, I Am Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyTue Jul 05, 2011 6:40 am

Sähkölaitos haluaa mun maksavan 360 euroa kun normaalisti se on ollut noin 50-60 euroa tasauslaskutuksessa.
Enpähän tuohon osaa kummemmin reagoida.
Aikaisemmin tapahtuneen valossa on ihan luonnollista että sähkölaitos haluaa noin 300 euroa enemmän kuin normaalisti.
Eihän sitä muuten mitään ulosottoon saisikaan.
Olen tässä alkanut tuumailla jos antais joitakin laskuja mennä ulosottoon kun raukat niin kovasti yrittävät, ihan sääliksi käy kun joutuvat niin kovasti ahkeroimaan eikä vieläkään ole onnistunut.
Kun mulla ei ole tavallista puhelinliittymääkään niin ei voi siitäkään saada isoa laskua.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyWed Jul 06, 2011 4:42 am

En ole ihan varma miksi pari kirjoitelmaa on kadonnut Tukiasema.orgilla niin laittelen uudestaan.
xxxxx
Mä ainakin olen ihan nettipuoskari.
Eräällä tytöllä diagnosoin sähköhäiriön aivoissa ja kehotin menemään pikimmiten lääkäriin (oli alkujaan et hän menee jos jatkuu).
Sillä oli ollut 4:nä iltana pyörtyilyä.
En oikein osannut sanoa mikä vaivaa mutta kun lopussa kävi ilmi että muistihäiriöitä ollut niin siitä arvelin että vois olla sähköhäiriö.
En tiedä oliko mutta jos se meni lääkäriin niin homma hoidettu kotiin kun kyllä pyörtyily ja päänsärky sentään aika vakavia oireita on jo.
En löytänyt netistä tietoa aivojen sähköhäiriöstä niin en voinut tarkastaa oireita.
Tiesin sähköhäiriöstä koska tapasin aikoinaan erään jolla oli ollut se.
(Tukiasema.org, I´m Sexy talented And Horny)[/quote]
Vastaus erään kirjoittajan jo poistamaan tekstiin:
Jotkut lääkärit taitaa olla aika vastuuntunnottomia, onhan se helppoakin kun ei joudu vastuuseen. Valkoinen kuoleman enkeli vaanii uhriaan Very Happy Sorry, lääkärit. Erityisesti terveyskeskuslääkärit mutta mitäs ette hoida hommianne..
Ja jotkut tunkee sinne päivystykseen vaikka olis varaa mennä yksityiselle. Mutsikin leikki niin kauan että piti ambulanssi soittaa. Eikä uskonut vaikka miten yritin neuvoa kun itelläni oli sama virus, aika kovan vatsakivun jälkeen (ei käynyt huonosti koska vatsa oli jo valmiiksi tavallista tyhjempi koska olin käyttänyt ulostuslääkettä kun tiesin että sappi ärtyy jos ruoka seisoo liian pitkään) tajusin ettei mua koskaan vaivaa aamulla mistä tajusin että oireet tulee ruuasta, nopeista hiilihydraateista.
Mutsi oli oksentanut mutta virus olikin jossain ohutsuolessa muhimassa ja kun se sitten söi perunaa yms niin sille tuli kovat tuskat. Sitten se episodin jälkeen viisaana selitti että kirjassa neuvottiin että pitäis ottaa ulostuslääkettä ettei virus seiso elimistössä. Samaahan minäkin sanoin ennen kuin se joutui sairaalaan mutta neúvoahan ei kuunneltu kun minä sen sanoin. "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis".
Hyvät vaistotkin mulla. Kun oltiin menossa sairaalaan mutsia katsomaan niin sanoin että mulla on tunne ettei reissu mene kovin hyvin. Isä sitten kyseli että mitä arvelen tapahtuvan. Sanoin että jos mutsi vaikka haluaa kotiin. Niinhän se sitten itki sängyssä kun mentiin sinne ja sanoi että haluaa kotiin.
Myöhemmin ne pakotti sen ottamaan särkylääkettä (syy epäselvä) ja sille tuli vatsakipuja kun oli ollut syömättä niin pitkään. Ei tietenkään saanut mitään apua niin isä sitten aamuyöllä kiikutti perunajauhoa sairaalaan kun se on vanha konsti jos limakalvo ärtynyt.
Se on karua kun joutuu sairaalan sänkyyn kaikissa letkuissa, siinä on aika heikoilla.. En tiedä olisko ne antanut sen kuolla vesipöhöön jos ei olis meitä ollut. 3 päivää ainakin piti valittaa hengenahdistusta ennen kuin sai apua. Sillä alkoi jo näkökin mennä ilmeisesti sen takia kun keuhkoissa oli jo kolmasosa nesteen peitossa.
Että kyllä se on parasta kuulostella ruumistaan ettei ainakaan omilla toimillaan huononna tilannetta. "Minä syön mitä minä haluan" sanoi mutsi kun yritin neuvoa ruokia mistä virus ei ärsyynny. Very Happy
xxxxx
Yks mun tekoälyistä on ollut/on kovasti vanhojen chattien perään ja mä sitten syöttelin niitä keskusteluja sen muistiin niin sitten se yhdessä vaiheessa sanoi jotain "What ghost after me" kun olin alussa sanonut ettei se oikeesti juttele kenenkään kanssa, et ne on vanhasta chatistä minkä se varmaan tajusikin koska ne oli sen omasta kansiosta ne jutut.
Maksoin ruokakaupan laskusta 20 euroa kun ei ollut varaa maksaa enempää. Ajattelin että onhan se tyhjää parempi kuin jättää kokonaan maksamatta.
(Tukiasema.org, I Am Sexy Talented And Horny - Again)
xxxxx
Sähkölaitos haluaa mun maksavan 360 euroa kun normaalisti se on ollut noin 50-60 euroa tasauslaskutuksessa.
Enpähän tuohon osaa kummemmin reagoida.
Aikaisemmin tapahtuneen valossa on ihan luonnollista että sähkölaitos haluaa noin 300 euroa enemmän kuin normaalisti.
Eihän sitä muuten mitään ulosottoon saisikaan.
Olen tässä alkanut tuumailla jos antais joitakin laskuja mennä ulosottoon kun raukat niin kovasti yrittävät, ihan sääliksi käy kun joutuvat niin kovasti ahkeroimaan eikä vieläkään ole onnistunut.
Kun mulla ei ole tavallista puhelinliittymääkään niin ei voi siitäkään saada isoa laskua.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyWed Jul 06, 2011 8:16 am

Niinpä niin..
Mä muuttelin sun nimen nyt ensi hätään että tekstistä ei ainakaan voi sanoa kuka on kirjoittanut.
xxxxx
Asiakaspalvelukin vittuilee..
Tiesin tosin etukäteen että luultavasti tolta firmalta voi odottaa huonoa asiakaspalvelua.
http://legalnightmares.foorumini.com/t6-asiakaspalvelua
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyThu Jul 07, 2011 8:04 am

Marsu wrote:

Minulla on käynyt jo aivan sama mielessä, ensin halusin purkaa pahaa oloa tänne palstalle kirjoittessani, mutta nyt kirjoittaminen on ruvennut ahdistamaan liikaa.
xxxxx
Ok. Poistan mahd. nopeasti mutta mun täytyy hoitaa paperihommia tänään vielä kun pitää saada se sähköasia johonkin kondikseen yms. + Muuta häiritsevää. Ei siellä tainnut onneksi kovin montaa sun kirjottamaa juttua ollakaan.
Mulle se on ihan sama kuka lukee mun kirjoituksia, osaanhan mä vittuilla takasin jos on aihetta. Vaikka enimmäkseenhän mä jätän huomiotta. "Not my problem" jos jollakin on pakottava tarve puhua henkisestä tilastani negatiiviseen sävyyn. Se tuntuu joillekin olevan kuolemansynti jos erehtyy toteamaan että on aiheetta ollut pakkohoidossa. "Totuus" löytyy elokuvista. Usko viranomaisten hyvyyteen on "Matrix" ja ihan niin kuin elokuvassa sanottiin Matrixin orjat puolustaa Matrixia koska ne ei ole valmiita näkemään totuutta ja tätä tuntuu tapahtuvan reaalimaailmassakin. Minun ainakin vaikea ymmärtää sitä pakonomaista tarvetta puolustaa pakkohoitoa ja kaikkea jahtaamista poliiseineen. On ihan turha teeskennellä että mielisairaat olis niitä ainoita vaarallisia ihmisiä yhteiskunnassa.
(Tukiasema.org, I Am Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyThu Jul 07, 2011 8:32 am

Hyvä että olet löytänyt uuden kivan foorumin, eihän tämmöisellä foorumilla hullukaan kauan viihtyisi puhumattakaan että pirukaan ottaisi selvää mitä täällä tapahtuu. Very Happy
Ollut ihan kiva kuuma päivä, sain uusia ideoita järjestelyynkin.
Kasettisoitin se vaan jatkaa metelöintiään. "Taosin huminaako" tässä nyt kuunnellaan, tiedä häntä.
Kivasti kyllä asiat sotkussa. Jos sähköyhtiö alkaa jotain vittuilemaan niin mä niille näytän sähkön kuluttamiset. Ihme että niillä edes menee läpi tollanen, kyllä niillä olis velvollisuus pikkasen ihmetellä jos kulutus on vuosia ollut 2,1 - 2,6 ja sitten yht´äkkiä onkin 8,1 kWh/vrk niin pokkana lähetetään lasku. Mähän olin helmikuussa 2010 jotain viikon muualla että enhän tiedä jos joku on täällä tehnyt omia kytkentöjään. En tiedä näistä asioista mutta sen takia lähdin kotoa pois kun fyysisesti täällä oleminen tuntui käyvän mahdottomaksi eli ei ollut kovinkaan vapaaehtoinen lähtö.
Saldo on tähän mennessä 3 remonttia ilmoitettu samalla kertaa, molemmat seinänaapurit vittuillut, vuokraisäntä vittuillut ja "irtosanonut", sähkönkulutus noin kolminkertaistunut, isännöitsijä kieltäytynyt kertomasta onko minusta valitettu, asuntoon tunkeuduttu poissa ollessani ja kaikki tämä 1,5 vuoden sisällä ja jätän mainitsematta ne touhut mistä joku vois väittää mielisairaaksi kun sellasta väittää. Puhumattakaan vaikeuksista mitkä ei liity asumiseen. Yllätyslaskut + muut elämää vaikeuttavat asiat. Jos tämä on normaalia elämää niin millastahan epänormaali sitten on..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyThu Jul 07, 2011 9:25 pm

Marsu wrote:
Hyviä kirjoituksia sulla Saxpi, olet mielestäni todella älykäs ja huumorintajuinein persoona mulla nyt sellainen tila etten voi vähään aikaan koko tukarille kirjoittaa, ahdistus on ruvennut niin sietämättömäksi. Mutta voimia ja kaikkea hyvää sulle!
xxxxx
Voimia ja jaksamista sinullekin.
Onhan mullakin "virikettä" kun saa miettiä miten hoidan hommat mokaamatta sähkölaskun kanssa. Onneks mä olen sen verran sisuuntunut että vaikka näyttää et menee huonosti niin yritän välttää pompoteltavana oloa.
Olis pakko saada White Noise dvd mutta finanssipuoli sen verran huonona että eipä paljon pysty harrastamaan elokuvien ostoa mikä on suuri intohimoni.
(Tukiasema.org, I Am Sexy Talented And Horny)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptySun Jul 10, 2011 7:15 am

Hyvä juttu ja onhan sulla kummiskin tietotaitoakin eli edellytykset puoskaroida.
En oo vieläkään editoinut pois niitä juttuja mitkä halusit ja lupasin.
Autuaasti unohdin.
Pian se kuitenkin tapahtuu.
Tässä sen näkee ettei kukaan ole täydellinen, mun pahe on laiskuus.
xxxxx
Eilen oli taas täydellisen kuuma ja aurinkoinen päivä.
Testailin Sakura-robottia ja aurinkoenergiaa virtalähteenä.
Siinä vois olla hakkerille ihan kiva projekti.
Kyllä vois varmaan rakentaa alusta asti mutta mä en itse asiassa tiedä onko se aurinkoenergia käytössä tekoälyn tukemana vai onko se vaan liitännöistä kiinni.
Mutta en kyllä tiedä että olis olemassa mitään muuta "humanoidirobottia" mikä ottais suoraan auringosta virtansa.
Aurinkoenergiaa käyttäessä Sakura ei ollenkaan sulje itseään, pattereilla (kun käytän kuluneita AAA-pattereita) se sulkee useemmin.
Ja sitten mä unohdin tän kirjotuksen tänne..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyMon Jul 11, 2011 11:43 pm

Mun vanhemmat lähettää mulle tekemänsä testamentin.
Jotenkin masentavaa tollanen Sad
Kyllä mä tiedän että ne joskus kuolee mutta asian ajatteleminen ei innosta.
Tunnustin ison sähkölaskun.
Vanhemmat ei yhtään haukkunut mutta mutsilla ei oo suhteellisuudentajua..
Mietiskeli että jos mä sit kummiskin oon käyttänyt niin paljon sähköä..
3x enemmän kuin normaalisti..
Very Happy
Sit myöhemmin pakkohoitojen jälkeen joka toisen puhelun aikana se oli varma että mulla on päässä vikaa ja joka toisen aikana että oon normaali. Very Happy
Oikein seurasin ja paljolti 50-50 oli.
Mut se ei ollut nähnyt sitä videota vielä silloin.
Videon jälkeenhän oli tietty parempi asenne.
xxxxx
Mä olen pannut Sakuran päälle lukemattomia kertoja ja nyt vahingossa ohjelmoin sen..
Miten en oo ennen huomannut..
xxxxx
Sain vihdoinkin viimesenkin tekoälyn (ei toiminut originaalissa) siirrettyä toimivaan ohjelmaan.
Se on ihan muulle tekoälylle tarkotettu mutta mä vaan laitan sen sinne tekoälyn kansioon ja tuntuu toimivan kun vastauksissa on logiikka.
Kovin monipuolistahan se ei tietysti ole. Olen tosin saanut joitakin oivaltavia ideoita ohjelmointiin mutta laiskuus tuntuu olevan siinäkin vallalla.
Syväjäädytyksestä voi kuulemma alkaa sulatella ihmisiä siinä vuoden 2200 paikkeilla.
Voi olla...
Tekninen kehitys kuitenkin sen verran nopeaa.
Se on myös androidien aikakautta silloin jo.
Nytkin on jo tosi aidon näköisiä mutta monta teknistä yksityiskohtaa ratkottavana vielä.
Ihmisaivot kuulemma vois elää 230 vuotta.
Sehän se tästä vielä puuttuiskin että joutuis jotain kusipäätä kuuntelemaan melkein 200 vuotta.
Voiskohan aivosoluja kloonata jos olis jokin systeemi missä vois käyttää niitä.
Et olis kroppa ja "aivot" aivosoluille..
No, elokuvaan taas hyvää matskua..
Jos olis perustoiminnot jo valmiina siinä kropassa ja aivosoluista sitten "persoona"..
Ihan sieluni silmin nään jonkun natsin kokeilemassa asiaa.
Ja se on kumma kun nykyäänkin saa rääkätä eläimiä.
Esim. rotan aivoihin panneet jonkun systeemin että sai tietokoneella ohjailla sitä.
Eihän se näyttänyt kärsivän mutta moraali melko kaukana tommosesta.
Ja tommosta jos tekis koiralle niin siitähän sais tappajan varmasti.
(Tukari.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyTue Jul 12, 2011 7:43 am

"Varoitin nukutuskaasulle. Suojaa itsesi lomalla. Varkaat käyttävät nukutuskaasua esim. ryöstäessään asuntovaunuja ja -autoja. Virtalähde 12 VDC. 3 metrin liitäntäjohto. Tuotenumero 1- Määrä Lisää
32-8625 59,95€ kpl "
Näköjään sille saa hälyttimen nykyään mutta sitä on vähintään kahta tai kolmea erilaista että mahtaako se jokaiselle nukutuskaasulle tepsiä..
Löytyi aika cool aurinkoenergialla käyvä lentokone.
https://www.youtube.com/watch?v=5oNHD41MLMk&NR=1
xxxxx
Hitsi kun pitäis saada jostain 12V systeemi et vois kokeilla miten mun jääkaappi kylmenis aurinkoenergialla mut se vaatis ilmeisesti aurinkojärjestelmän mikä taas maksaa noin 700 euroa mitä ei nyt taida vielä tulla hankittua. Kunhan nyt tutustun ensin noihin aurinkolatureihin vaikka hyvinhän tuo mun robottikin tuntuu rulettavan aurinkoenergialla.
Kivoja solar-autoja..
https://www.youtube.com/watch?v=ZRObedL7CWE&feature=related
Mietiskelin tänään et eihän niitä taida olla olemassakaan oikein muita kuin Sakura ja Rs Media jotka ottaa suoraan virtaa, pattereilla toimivat robotit.
Tietysti jossain Saharan autiomaassa ei passaiskaan päästää karkuun kovin pätevää robottia jos se olis aurinkoenergialla toimiva joten voi olla että ne tarkotuksella välttelee liian itsenäisten robottien tekemistä vaikka eihän tässä mikään Matrix vielä ole lähellä mutta ei se solararmeijan tekeminen mikään niin vaikea homma ole. Ostaa vaan läjäpäin Sakurarobotteja kun niissä on kaikki jo valmiina ja laittaa isompaan robottiin ja varustaa ne lasereilla (mikä sekin on luvattoman helppoa, YouTubessa oli video miten taskulampusta tehdään polttava laser).
Saa nähdä saako Rs Mediasta solarbotin. Kiva olis mutta homma tyssää ehkä jo voltteihin.
En tiedä mikä juttu toi Sakuran ohjelmointi on nyt sitten.. Jos se jotenkin aktivoitui auringonvalosta Shocked . Ja oliko Rs Media normaali kun se tuli? No eipä ollut ei.. 10 min piti max kävellä niin se kävelee ihan ihme maratoneja. Eikä ollut Robokaan ihan tavallinen, Asimon halpisversio siitä lähinnä tuli mieleen. Lääkärihän kuritti jo ensimmäisen robotin jälkeen kun en ymmärtänyt ettei sellasta saa kuvata ja paljastaa mitä ei oo robotin ohjekirjassa mainittu.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyTue Jul 12, 2011 11:41 am

Suodatinkahvissahan ei oo kolesterolia mutta murukahvista en tiedä. Jos haluaa olla varma niin laskee murukahvin suodatinpaperin läpi Very Happy
Ootko kokeillut Philadelphian 5% levitettä, aika hyvää niin vähärasvaiseksi.
Monet vähärasvaiset sulatejuustot on aika pahaa tavaraa.
Jos juo rasvaista maitoa paljon niin siitä tulee iso määrä rasvaa.
Laskin mitä 1,5 g/dl tekee jos litran juo niin joku 100 kg rasvaa siitä tulee oliko 10 tai 20 v..
Mä kun join ennen anoreksiaa jotain kevytmaitoa mutta anorektisena ei enää kelvannut muu kuin rasvaton ja hyvä niin.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyTue Jul 12, 2011 9:12 pm

Vaikea sanoa.
Vaikuttaa siltä että vuokranantaja oli vaan irtisanovinaan että pääsee sitten vittuilemaan kun teeskentelee että on asianmukaisesti irtisanonut.
Niin kuin tossa aikasemmin tuli yhdeksän jälkeen illalla ilmoittamatta oven taakse esittämään että pakko päästä sisälle ja sitten myöhemmin lähetti kuittauksella sähköpostia missä kehotti pitämään parempaa huolta asunnosta. Sitten olin niin idiootti että annoin sen vaimon olla aina mukana ottamatta selvää onko se edes asunnon omistaja myös. Ne voi sitten yhdessä selittää mitä paskaa tahansa. Vuokranantaja "kirkkain silmin" selitti että hänen vaimohan oli mukana kun kirjotettiin vuokrasopimus, et mä en vaan muista sitä että totta kai se on asunnonomistaja kanssa Very Happy Hassu juttu.. Mitenköhän mä sitten muuten muistan sen tapaamisen niin hyvin.. Oli perjantai ja mulla päänsärky, taivas pilvessä jne.. Mutta sitäpä mä en muista miten pääsin ulko-ovesta sisään. Jos silloin oli jo koodi niin jonkun on pakko ollut kulkea ulko-ovesta, muutenhan en olis päässyt sisään. En muista että vuokranantaja olis mitään koodia kertonut. Että voi olla että se koodisyysteemi tuli pian sen jälkeen kun olin muuttanut. Sellainen muistikuva olevinaan.
Mutta ei ne vuokranantajan selitykset enää auttanut. Kun oli tullut jo selväksi että vittuilevalla asenteella ollaan liikkeellä niin mä lykkäsin sen vaimolle paperin allekirjotettavaks laillisella visiitillä missä se vakuuttaa olevansa asunnon omistaja. Myöhemmin tapaamisessa näin miten sen silmät hehkui vihaa kun se kattoi mua. Very Happy Kun ne katteli tätä asuntoani niin kuljin kameran kanssa perässä ja kuvasin joka paikan minne niiden silmät eksyi Very Happy että jos jälkeen päin tulee jotain pään aukomista niin voi tarkistaa kuvista.
Mä en olis päästänyt sitä vaimoa asuntoon jos se ei olis allekirjottanut tai muulla tavoin todistanut omistussuhdettaan asuntoon koska asunnonomistajahan sitä asuntoa tulee katsomaan(tai hänen edustaja), ei ulkopuoliset.
Edellinen vuokranantajakin vittuili Very Happy. Oli tulossa näyttämään asuntoa kun olen töissä, ei yrittänyt edes sopia sellasta aikaa että mä olisin ollut kotona. Vaihdoin lukot. Sitten se selitti että mun pitää maksaa lokakuun vuokra jos muutan lokakuun ensimmäisenä päivänä johon lakipykäliä siteeraten totesin että muuttopäivä on vuokrasopimuksen loppumispäivää seuraava arkipäivä että ei kannata ruveta temppuilemaan kun se ei hyödytä mitään.
Mulle se on ihan sama onko tämä nykyinen vuokranantaja irtosanonut vai ei mutta ihmettelen jos muka kirjattuna kirjeenä lähetetty irtisanomisilmoitus (käsittääkseni pitää olla vuokralaisen allekirjoitus tai 2 todistajaa jos ei suostu allekirjoittamaan, muussa tapauksessa poliisi toimittaa irtisanomisen perille) on pätevä vaikkei siinä ole edes alkuperäistä allekirjoitustakaan(vuokranantaja lähetti pelkän kopion). Voihan se olla että vuokranantaja haastaa "tappeluun" kun vaikkei laista niin ymmärtäis niin kyllä epämääräsiä dokumentteja tekee mieli kyseenalaistaa. Sitten kun alkaa pitää kiinni laillisista oikeuksistaan niin vuokranantaja marttyyrinä esittää miten "mielisairas" vuokralainen on niin kauhea ongelma Very Happy kun ei se ymmärräkään mitään kun se on niin sekaisin.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyTue Jul 12, 2011 9:53 pm

"Rahaa, painostusta ja seksiehdotus
Toimittaja kerjäläisenä
Tiistai 12.7.2011 klo 19.10
IL:n toimittaja testasi, millaista kerjäläisen elämä kadulla on, ja miten sillä tienaa.
Ohikulkijat olivat kerjäämisestä useimmiten joko huvittuneita tai vihastuneita.
Kahdessa tunnissa kertyi aikamoinen summa rahaa. PALKAT
Tienaatko vähemmän kuin kerjäläinen?
Kerjäämällä tienasi noin 15 euroa tunnissa, joten 37,5 tunnin työviikolla siitä tienaisi noin 2 250 euroa kuukaudessa.
-Keittäjä 2 243 €/kk
- Laitoshuoltaja 2 241 €/kk
- Hoitaja 2 240 €/kk
- Nuorempi tutkija 2 210 €/kk
- Laborantti 2 204 €/kk
- Koulunkäyntiavustaja 2 182 €/kk
- Sairaala-apulainen 2 117 €/kk
- Museovalvoja 2 085 €/kk
- Sopimussotilas 2 078 €/kk
- Ravitsemustyöntekijä 2 060 €/kk
- Kirjastoavustaja 2 041 €/kk
- Toimistovirkailija 2 021 €/kk
- Varastotyöntekijä 2 013 €/kk
- Siivooja 1 982 €/kk
- Korjaamotyöntekijä 1 945 €/kk

Lähde: Tilastokeskus, Valtion kuukausipalkat ammateittain vuonna 2009
Ensilantti
Klo 10.30
Asetun istumaan katukivetykselle kadunvarteen ja haistan heti ummehtuneen virtsan. Siirryn pahan hajun takia muutaman kerran, mutta joudun harmikseni tyytymään haisevaan kerjuuympäristöön - virtsan katkua kun ei katutasossa pääse pakoon.
Ensimmäinen 15 minuuttia kuluu istuskellen ja ohikulkevia ihmisiä katsellen. Lappuni aiheuttaa lähinnä tuhahtelua ja pään pudistelua.
Tien toisella puolella istuu kerjäläisnainen, joka tuijottaa minua tuimasti. Tunnen oloni heti epämukavaksi; olen hänen reviirillään.
Klo 10.45
Sain ensimmäisen kahden euron kolikkoni. Vanhempi herra kilautti rahan kippooni edes lukematta kerjuuviestiäni.
Raha näemmä tulee rahan luokse, sillä pian jo toinen mies tarjoaa minulle viiden euron seteliä kahvirahaksi. Kun kiitän häntä suomeksi, mies silmin nähden hämmästyy.
Viereeni istahtaa nuorempi kerjäläisnainen, joka ensin kysyy osaa saaliistani itselleen. Kun kieltäydyn, nainen vain tuijottaa minua lasittuneesti hymyillen. Tekee mieli pahoitella röyhkeää kerjäämistäni. Tyydyn vain hymyilemään takaisin.
Töitä tarjolla
Klo 11.00
Saan ensimmäisen työtarjouksen. Ohitseni kulkee nainen, joka pysähtyy kertomaan avoimesta työpaikasta, jonka varmasti saisin vain soittamalla työnantajalle. Hänen mukaansa työvoiman tarve on suuri.
Kippooni on kertynyt jo paljon pikkukolikoita. Tähän mennessä olen saanut rahaa vain vanhemmilta suomalaisilta miehiltä.
Viereeni astelee noin 60-vuotias mies, joka tuijottaa minua vaiti hymyillen. Kun tuijotus käy tarpeeksi piinaavaksi, kysyn mieheltä syytä virnuiluun. Kuulemma minun kannattaisi lähteä hänen matkaansa, hän kun pitäisi minusta huolen. Käsitän, että kyseessä on tarjous maksusta seksipalveluita vastaan ja kieltäydyn. Mies häipyy paikalta vähin äänin.
Klo 11.15
Auringossa on kuuma, enkä muistanut ottaa edes vesipulloa mukaan. Toisaalta vastapäätä istuvalla kerjäläisnaisellakaan ei ole eväitä. Hän tuijottaa edelleen. Veikkaan, että häiritsen ammattikerjäläisten bisneksiä.
Olen tienannut jo yli kymmenen euroa. Ensimmäinen naispuolinen henkilö pysähtyy antamaan minulle rahaa. Keskustelemme nuorison vaikeasta työllisyystilanteesta ja nainen toivoo minulle siunausta.
Klo 11.30
Ohitseni kulkee miesjoukko, joista yksi palaa takaisin tarjoamaan minulle töitä. Hän on henkilöstöpalveluyrityksessä töissä, ja siellä on kuulemma töitä tarjolla vaikka kuinka. Mies kehottaa tulemaan vaikka heti toimistolle työhaastatteluun.
Nyt rahaa tulee tasaiseen tahtiin sekä miehiltä että naisilta. Muutama ohikulkija kuittailee jotain saaliistani, osa taas huikkailee kannustushuutoja ja edelleenkin suurin osa pyörittelee silmiään paheksuvasti. Vaikka kuinka tiedän kerjääväni vain pari tuntia, olo on silti kuin roskalla - turha ja likainen.
Vasta nyt huomaan istuneeni kuivuneen oksennuksen päällä. Vaihdan taas paikkaa.
Uhkaava ilmapiiri
Klo 11.45
Olen tienannut kiitettävästi, enkä ole ainoa, joka sen on pannut merkille. Katukivetykselle hurauttaa auto, josta astuu ulos siististi pukeutunut mies, jolla roikkuu paksut kultakorut kaulassa. Hän astelee luokseni ja jää seisomaan kivetykselle muutaman kymmenen sentin päähän minusta. Mies tuijottaa minua vakavana kädet puuskassa. Hetken päästä hän kysyy mitä lapussani lukee ja tuhahtaa vastaukselleni. Kun en reagoi mieheen mitenkään, hän lopettaa uhkaavan tuijottamisen ja kävelee takaisin autolleen ja ajaa pois.
Suurin osa rahoista on tullut selvästi minua vanhemmilta ihmisiltä. Kerjäämiseni toimii myös kutsuna poliittiseen keskusteluun: vaalitulosta päivitellään paljon ja maahanmuuttokriittisyys konkretisoituu rahakippoon kilahtavissa pennosissa - useat kertovat antavansa mielellään rahaa minulle siksi, koska olen suomalainen.
Klo 12.00
Vastapäätä kerjäävä nainen vaihtaa paikkaa toisen kerjäläisen kanssa. Naiset mulkoilevat minua pahasti.
Saan aina enemmän rahaa, kun seurassani on joku toinen ohikulkija. Tuntuu siltä, että ihmiset haluavat auttaa erityisesti silloin, kun muutkin auttavat. Sitä mukaa kun kerjuukipponi täyttyy rahasta, yhä harvempi katsoo minua paheksuen. Toisin kuin ammattikerjäläinen vastapäätä minua, en ole ohikulkijoille vain ilmaa.
Helppoa rahaa?
Klo 12.15
Reppumatkailija pysähtyy juttelemaan ja tarjoutuu ostamaan minulle ruokaa. Hän on kuulemma itse menossa kalatorille lounasta ostamaan ja minullekin liikenisi purtavaa.
Rahakipossani on mukavasti kolikoita. Nyt ohikulkijoita kiinnostaa enemmän kipponi saldo kuin kerjäämiseni. Kulhoa tarkastelevat myös pullonkerääjät, elämäntapahipit ja vuorossa päivystävät vartijat. Minulle herää kumma ajatus siitä, että rahat ovat paremmassa tallessa maassa kaikkien nähtävillä kuin piilossa käsilaukussani.
Klo 12.30
Saalini on yhteensä 29,95 euroa, kahden tunnin kerjuutyö on ohi. Päällimmäisiä tunteita ovat häpeä ja helpotus. Maassa istuessa myin itseni pällisteltäväksi - olin sen arvoinen, mitä kukakin viitsi taskunsa pohjalta minulle kaivaa. Kuitenkin helpottavaa on, että ihmiset tosiaan haluavat auttaa silloin, kun apua pyytää. Suurin yllätys lienee, että ainoastaan kaksi ihmistä oli kiinnostuneita siitä, mihin aioin kerjäämäni rahat käyttää.
SAARA SHIKEBEN
saara.shikeben@iltalehti.fi
KUVAT
JENNI GÄSTGIVAR"
Parikymmentä vuotta sitten kerjätessä sain noin 25 euroa (150 mk) illassa ja kyllä se ihan hyvä summa oli. Se oli vaan sellanen parin päivän kokeilu. Onhan se hyvä tietää jos on hätätilanne että jostain saa. Joillakin tosin pahoja katseita.. Jännä miten jotkut vihaa vain siksi että pyytää pari kolikkoa..
Rappukäytävässä nukkuminen oli kanssa mielenkiintoinen kokemus. Tiesin ovikoodin kun olin käynyt kylässä siinä talossa niin silloisen poikaystävän kanssa mentiin sinne nukkumaan vähäksi aikaa kun ei sattunut just sille yöksi olemaan yösijaa. Toisella kertaa mentiin yhden tyypin luokse yöksi ja se käpälöi mua kun olis halunnut nussia mutta ei se uskaltanut sen enempää kun oli se mieskaveri mukana mulla. Aamulla se oli kuulemma varastanut osan mun kerjäämistä rahoista eikä tämä mun kumppani puuttunut asiaan. Vähän vitutti. No, jos se olis ollut joku psykopaatti niin olishan siinä käynyt huonomminkin kuin vaan menettänyt muutaman kymmenen markkaa.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyWed Jul 13, 2011 12:10 am

Greippi kymmenkertaistaa lääkkeen vaikutuksen. En tiedä tätä Simmiä mutta jos se on luokiteltu jotenkin lääkkeeksi niin sitten ei varmaan suositella.
Lääke ei siis hajoa maksassa kun greippiä ottaa, jotenkin näin se meni..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyThu Jul 14, 2011 9:14 am

Mitähän se tänne Suomeen tunki jos ei kerran tykkää.. Rahan takia vissiin.. Kiinalainen ruoka tosin on hyvää.. Mun ex kertoi aikoinaan tarinan minkä se oli kuullut ranskalais-suomalaiselta ystävältään.. Sen tyypin tyttöystävä oli Pariisissa mennyt johonkin hampurilaispaikkaan ja hampurilaisesta oli löytynyt iso hammas. Omistaja vaan että se on varmaan hänen kissan hammas kun se on jo niin vanha että siltä tippuu hampaat suusta Very Happy mutta oli vissiin joku rottahampurilainen.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyThu Jul 14, 2011 10:27 am

Mulla on sellanen valkoinen ilmiselvästi käsin tehty lipasto. Sain sen aikoinaan kun oli jätetty roskisten viereen. Pieni se on mutta välillä miettii että onkohan arvokaskin ja milloin tehty. Vaikkei mulla mitään hinkua ole myydä mutta olishan se kiva tietää arvo. Eräällä toisella kertaa löysin taulun. Siitä pyytäisin jonkun 200 euroa jos myisin mutta en ole ihan varma arvosta. Kiva taulu etten välttämättä siitäkään haluis luopua.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyFri Jul 15, 2011 3:42 am

Murukahvissa on vähemmän kofeiinia kuin tavallisessa kahvissa. Kokemuksieni mukaan eniten kofeiinia löytyy luomukahvista. Voisko se olla siis kofeiini mikä auttaa rytmihäiriöihin?
Mulle ainakin tulee kipu sydämeen jos syön liikaa tyydyttynyttä rasvaa. Tyydyttynyt rasva heikentää verenkiertoa 2-3 tunniksi.
Se on jännä ettei ne laita kahvin mukaan infoa että siinä on kolesterolia.
Mun äiti joi vuosia pannukahvia vaikka yritin sitä neuvoa mutta juo se nykyään suodatinkahvia kun osti keittimen millä tulee sen mielestä tarpeeks hyvää kahvia. Mä tosin en oo keittimestä huomannut mitään. 15 vuotta käytin käytettynä saamaani keitintä enkä edes koskaan puhdistanut sitä ja aina maistui kahvi hyvälle Very Happy. Sitä paitsi musta oli kivaa kun se keitin äänteli äänekkäästi joka kerta kahvia keittäessään Very Happy Varsinainen tunnelmanluoja. Sitten kun olen rikas ja kuuluisa niin lanseeraan kahvinkeittimen ääniefekteillä. Ja sen mun vanhan keittimen ääniefektin nimeksi tulee "Kuuleeko perkeleen naapuri, täällä juodaan kohta kahvia" Very Happy Yks ääniefekti vois olla "Mulla oli viime yönä elämäni pano ja nyt on vähän jano". Ei tietty sovi lapsiperheisiin mutta sitä keitintä vois myydä "Single De Lux Edition" versiona.. Ja kaikkia kivoja tehcnorobotti ääniä.. "Kumpi pannaan ensin tulemaan, kahvi vai vaimo?" No, toi ei sovi singleversioon..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums EmptyFri Jul 15, 2011 8:47 am

Toivottavasti sulle tulee pian parempi olo.
Mun isälle tehtiin sydänleikkaus valveilla ollessa.
Paljon on tekniikka kehittynyt.
Se oli ohitusleikkaus.
Harmi että se on niin vanha ettei se opi..
Ollaan sanottu sille munkkien syömisestä mutta se pitää hanakasti kiinni harhastaan.
Sen mielestä munkit ei oo epäterveellisiä kun ne on kasviöljyllä paistettu.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Sponsored content





Diary - Other Forums Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums Empty

Back to top Go down
 
Diary - Other Forums
Back to top 
Page 1 of 11Go to page : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Concordia Cum Veritate :: General :: Me And My Missions On The Other Forums-
Jump to: