Concordia Cum Veritate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Concordia Cum Veritate

Legal Nightmares
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Diary - Other Forums

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next
AuthorMessage
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyFri Jul 15, 2011 9:24 am

Kuutar wrote:
Milloin tuo virallinen irtisanominen tapahtui?

Jos vuokrasopimuksesi on ollut voimassa yli vuoden, niin sinulla on kuuden kuukauden irtisanomissuoja. Tuon ajan kuluttua sopimuksen purusta, sinun pitäisi siis löytää uusi asunto.

http://www.laki24.fi/vuok-asuinhuoneistonvuokra-laitonirtisanominen.html
Käsittääkseni virallista irtisanomista ei ole tehty.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyFri Jul 15, 2011 9:59 am

Kuka tahansa ei käsittääkseni käy todistajaksi. Jos on jäävi niin..
"Tehokas irtisanominen edellyttää kirjallista muotoa. Vuokranantajan on aina ilmoitettava myös irtisanomisen peruste. Irtisanomisilmoituksesta käy tuomioistuimen lähettämä haaste vuokrasuhteen päättämis- ja häätöasiassa. Vuokralaisen ei yleensä tarvitse esittää mitään perustetta irtisanomiselleen. Peruste on kuitenkin vuokranantajalle ilmoitettava, jos irtisanominen lain mukaan edellyttää erityisiä perusteita.

Irtisanominen on toimitettava todistettavasti esim. vastaanottotodistuksin taikka kahden henkilön todistaessa irtisanomisilmoituksen luovuttamista. Todistettavuuden vaatimus täyttyy, jos irtisanomisilmoitus on suoritettu haasteen tiedoksiantomenettelyssä.

Irtisanomisilmoitus voidaan antaa ilmoituksella virallisessa lehdessä, jos ei tiedetä, kuka vuokralainen on. Kuuluttamisen lisäksi vuokrahuoneistoon on toimitettava tiedoksianto. Irtisanomisilmoituksen katsotaan tulleen vuokralaisen tietoon virallisen lehden ilmestymispäivänä.

› Etsitkö vastausta lakiasiaasi? - Soita lakipuhelin 02000 14 24 tai 02000 24 24


Kirjallisen muodon noudattaminen on aina suotavaa, vaikka vuokranantaja ei sitä erityisesti vaadikaan. Lain mukaan kirjallisen muodon noudattamatta jättäminen ei takaa tehokasta irtisanomista. Käytännössä vuokrasopimuksia usein irtisanotaan puhelimitse tai muuten suullisesti vuokranantajalle tehtävillä ilmoituksilla."
xxxxx
Isä oli kuulemma kännissä alkanut repiä mutsia vaatteista taannoin kännipäissään kun mutsi oli sanonut menevänsä ulos.
Lääkäri oli sanonut ettei isän lääkityksen kanssa saa ottaa viinaa mutta mun isä vetää niin paljon että sammuu sohvalle. Sammuu onneksi aika nopeesti. Mutsi sanoi pärjäävänsä ja varmaan pärjääkin mutta jotain sille lääkitykselle olis tehtävä koska mun isä ei todellakaan lopeta niitä dokaamisiaan. Sanoin mutsille että soittaa mulle kun on seuraavan kerran uhkaava tilanne niin nauhotan kännykällä sen puhelun. Jos ei muu auta niin laitan YouTubeen ja ilmotan isän lääkärille linkin niin voi kuunnella mihin tilaan se menee lääkityksestä ja viinasta. Very Happy
Sit kun mutsi oli ollut ulkona niin isä oli laittanut kaikki ovet lukkoon ja mutsi mietti hätänumeroonko hänen pitää soittaa kun etuovessakin on narulla pantu mutta olishan sen leikkaamalla saanut pois. Se on sellanen "turvaköysi" millä nyt ole varkaalle mitään merkitystä mutta onhan se tyhjää parempi.
Mutsi ihmetteli miten isä on niin häijy nykyään kännissä, haukkuu yms. Mutsi on aina ollut sellanen että se ei humalaisia passaa ja tämä on vissiin ongelmana isälle nyt. Muullon kyllä sille ilmestyy ruuat aina eteen että ei varmaan hirveesti kannattais päätä aukoa, saattaa sekin palvelu loppua.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Jul 16, 2011 6:55 pm

Hyvä ettet asu yksin vaikka se sun mies ei kai olekaan kympin uros.
Mulla on yläpaine jatkuvasti vähän päälle 130 ja alapaine 70 jotain.
Jos joskus tuntuu että verenpaine liian alhaalla niin voi mennä makuuasentoon ja nostaa jalat ylös.
Mä olen pyörtynyt monta kertaa kun verenpaine laskenut nestehukan takia.
Tai lähinnä se oli aamuyöllä dokaamisen jälkeen kun kävi vessassa kun pissiminen laskee verenpainetta.
Ilkeä tunne.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Jul 16, 2011 10:24 pm

Olin juuri laittamassa tätä seuraavaa kirjoitusta tänne päiväkirjaan mutta jostain syystä näin ei ole tapahtunut vaan olen ollut "tajuttomana" noin 60 minuuttia. Oikeassa kädessä on verenkiertohäiriöitä, ei ole selitystä siihenkään.
Nyt alkaa pistellä jo vasenta kättäkin. Ennen tajunnanmenetystä ei ollut mitään verenkierto-ongelmaa.
Tämä tuli taas yllätyksenä.
Toivottavasti veri alkaa pian taas kiertää normaalisti, oikeassa kädessä ei tunnu mitenkään erityisen mukavalle.
No, tässä joka tapauksessa se kirjoitelma mikä piti laittaa tänne seuraavaksi:
"I got most terrible idea for the movie.
Many countries has this show called BB.
In my BB movie all except one of competitors work for organized crime.
That one who doesn´t work for organized crime goes to BB house without knowing that she will be raped there 3 months and it will be showed to special customers.
Sometimes for several clients or with high price only for one client.
When you go to BB house you are isolated from the world.
Nobody knows what happens to you there.
Do you trust those live cameras?
You shouldn´t.
It can have delay..
Manipulation..
(Technology for it is available)
You won´t get out from that house without permission, it´s all locked up.
They won´t show what happens in diary room.
There she will be raped first time.
When she comes out people will see her crying and upset but they won´t find out the real reason.
Vote will be of course manipulated so she will stay there long.
Cause they can´t show her crying all the time the transmission will be heavily manipulated.
Sometimes transmission will have "error" if they have too much parts in video which has to be manipulated.
She could also be raped when having a romantic night with one of the men.
It doesn´t matter which one of the men she likes because they all are criminals.
So, they are sending 2 different BB shows, one for sick paying customers and other manipulated to usual people.
One evening some computer nerd is watching BB show and he has special stuff in his computer and he sees what really happens in BB house. Criminals find out that he knows and start to hunt him.
Raped girl criminals are going to keep silent by blackmailing her somehow.
They can´t forge her suicide because it would be too fishy.
After BB criminals are going to force girl to date somebody from BB house and he´s gonna keep eyes on her that she can´t tell to anybody if blackmailing doesn´t work anymore.
In the real life fake BB happened once but it was only naughty photos taken.
There has actually been sexual abuse in BB house.
Guy got punishment but just because it happened in live show, in normal life police isn´t interested in these things.
I think my BB movie would be one of the movies you don´t wanna see but you might watch it anyway.
It would be a story about it how you trust people cause nothing warns you about upcoming problems and how you can´t escape..
She´s in BB house and soon she understands that everybody is in the plot against her.
On the same time nerd is escaping and trying to figure out how to help that girl.
He knows that talking to the wrong person would be murdering, there´s too much corruption.
As a nerd he knows about A.I and he launches to the net A.I to get help.
His A.I friend is called N3xus and he is most powerful A.I using every possible technics to spy criminals.
He can copy and repair himself or any A.I who needs help and writing antivirus programs.
N3xus gets in to the system of BB House and starts disturbing technology of the BB house.
Criminals doesn´t understand that they have got advanced A.I after them..
My BB movie would have happy ending (as happy as it can be after bad things)."
I never published the best parts about my movie idea.
So, nerd is escaping..
I had 2 choices but I decided that nerd will be captured because movie would end too soon if he could solve the case as I wrote it.
Nerd knows he has to make a public statement.
He finds big meeting and attacks the stage and tells the truth about BB show but he will be arrested and forged as mentally ill so people don´t believe him too much. There was 100 - 200 people in the meeting and one of them was a contract killer. Because of his connections he knows how to order that special BB show. He watches it and not much emotions can be seen in his face but one day he just decides to help that girl when he sees how she refuses to let criminals to rape her mind. What we see is his cruel smile, we just don´t know that he just decided to punish those criminals who use BB show for making money.
Contract killer gets himself to BB house as a customer and he says to criminals that his idea is to date rape that girl. Meeting is arranged and girl is havig dinner with contract killer. Soup has drugs so girl becomes sleepy. Contract killer pretends that he accidently drops soup plate and takes then the girl to the shower for cleaning.
There is cameras and microphones everywhere so his only chance is shower where can say something without microphones hearing it. He takes his and her clothes off and takes her to the shower. He has hidden injection in his watch which awakes the girl. He has only couple of minutes to talk because cameras are watching.
Girl awakes but not too much. Contract killer says "I came to save you. I love you. It´s me or several other guys. Make up your mind". They leave the shower and contract killer has warned that she has to be careful with the words.
Girl starts to hesitate and contract killer hits her because he is not gonna let that girl to spoil her life cause he knows he´s only chance she has got. Contract killer hits her and says "Do you wanna live" and girl knows he´s right. It looks like raping but actually she comes and she doesn´t feel raped. But she has to pretend to cameras, she and contract killer are only ones who know the truth. Contract killer arranges himself to be only one who can have sex with her and criminals have no idea that in the end contract killer is going to shoot them all.
Originally criminals got that girl to accept raping and sexual abuse because she has handicapped sister in the institution. They showed to her live video where some man goes at night to the room of her sister and she sees the man is going to rape her sister so she says "yes" to everything what criminals suggest to save her sister.
She meets contract killer often and starts even wait for the meetings.
Once N3xus manage to blackout all the cameras and microphones in BB house and girl and contract killer can talk freely few minutes.
One day he´s late many hours and criminals are already giving her to the next customer when contract killer comes on the last minute.
Then comes the day when contract killer finally executes criminals and gets girl out. Things end more or less happily. Contract killer found his heart and girl learnt that you never know who´s the enemy and who´s gonna save you but never lose hope.
I have been thinking other version where nerd would be only hero but it´s hard because I don´t think nerd would murder anybody Very Happy so my movie wouldn´t then have enough action but I guess I might be able to figure out something. He could disturb criminals technically but that wouldn´t stop raping.
Nerd version: He can´t get girl out but he starts to manipulate BB show too. When somebody starts raping that girl he makes the dick of rapist to look very small. That guy won´t ever forget it.. On the other time he manipulates video material and rapist says "I can´t get it up". Criminals are desperate because that nerd hurts their business too badly and they can´t find him because he´s too smart, he started hiding before criminals found out his address but it wasn´t too easy because criminals were hunting him but he escaped.
Criminals are forced to take that girl out from BB house because they can´t show special BB show anymore because nerd is dsturbing every transmission. They still can blackmail that girl so she will live with one of guys from BB house and in their home raping goes on. Nerd steals money with special software from the banks and hires contract killer who murders that BB boyfriend and gets girl to some safety place to live with the nerd and her handicapped sister until things clear up.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Jul 18, 2011 12:53 am

Beth wrote:
Onko sulla usein ne tajuttomuus kohtaukset?
Ei mutta nyt vähän jotenkin suhisee päässä ja heikottaa, kuukautiset vaikuttaa epätavallisen paljon. Inhottavaa kun ei ole energiaa esim. siivota. Ei edes koske niin paljon mutta se vähäkin mikä koskee vie voimia. Mulla ainakin kk-kipu osuu jotenkin herkälle alueelle, ihan niin kuin vatsakipu heikottaa enemmän kuin joku muu kipu. Olin lapsenakin jotenkin herkkä, alkoi pyörryttää vaan siksi että sääriä kolotti. Taitaisin olla aika haasteellinen kiduttajalle kun ei mua välttämättä sais pysymään valveilla kiduttaessa.
Herätessä oli vasen silmä punoittava ja turvoksissa, nyt jo parempi.
Kauhee nälkäkin.
Jotenkin ihan burn out vaikkei ole muuta rasitusta kuin kuukautiset ja tietty kusipäät mutta niistähän mä en normaalisti jaksa hirveesti välittää.
Tällä viikolla piti olla kivaa mutta jos tää kuukautis burn out jatkuu niin on energiat aika vähissä.
Tietty odotan innoissani aurinkoprojektiani mutta ei yhtään tiedä tuleeko siitä ihan fiasko vai total success.
Mun piti kituuttaa tää kuukaus mutta tietty eilen oli niin heikko olo että pakko oli tilata pizzeriasta tuhtia ruokaa.
Onhan mulla kotonakin ruokaa mutta alkanut vähän kyllästyä valikoimaan Very Happy
Kai se ravintoarvoltaan ihan ok mutta ne kiinalaiset "luomu"soijapavut olis sittenkin saanut jättää ostamatta.
Niitä on vittumaista käyttää kun se rehu(?)soijan aromi tunkee läpi vaikka miten vähän laittas muun jauhon sekaan etten ymmärrä miten vitussa voi olla mahdollista. Jos laitan 2 rkl sitä soijaa rouheena ja 12 rkl muuta jauhoa niin silti sen soijan aromi on päällimmäisenä. Mut kyl se alussa maistu ihan ok esim. makaronin seassa. Mut onhan se hyvä hätävarana. Jos ei jonain päivänä oo muuta syömistä kun ne saatanan pavut niin sen kokemuksen jälkeen varmasti välttää jatkossa joutumasta vastaavaan tilanteeseen Very Happy
Sähköprojekti etenee hiljakseen. Takoitus on siis järkeistää samoihin jatkojohtoihin satunnaisesti käytettävät, aina käytettävät ja yöllä käytettävät sähkölaitteet että voi pitää tietyt jatkojohdot pois päältä silloin kun ei tarvitse.
En tiedä oliko sen ison sähkölaskun tarkoitus aiheuttaa mulle ongelmia mutta täytyy sanoa että tyypilliseen tapaan siitä oli vaan hyötyä. Ensinnäkin pelkkä ajatuskin siitä että pian voi jokunen lasku mennä ulosottoon antoi vastustamattoman oikeutuksen shoppailla kuin "viimeistä päivää" ja kun nyt vaikuttaa ettei sittenkään mene mitään ulosottoon niin onhan asiat ainakin siltä osin hyvin.
Entäpä jos oliskin yksi iso mötikkä mikä toimis sähköllä ja aurinkoenergialla tai jommalla kummalla ja liittäis laitteitaan USB:llä siihen käyttöä varten. Hyvin monet laitteet kuitenkin loppupeleissä toimii USB:n kautta ja Li-on akku tuntuu pitävän virtaa aika hyvin ja se sopii hyvin jatkuvaan lataamiseen joten aurinkoenergialle se olis oikein hyvä. Se vehjehän vois jakautua useisiin akkukennostoihin ja siinä olis paikkoja myös tavallisille ladattiville pattereille. Se vois olla tietokone mutta lisäominaisuuksin. En tosin tiedä saisko siihen erillistä näyttöä USB:n välityksellä.. Mun alkuperäinen idea oli pöydän mallinen latausasema pattereille mutta siitähän vois tehdä aurinkopaneeliversion ja version erillisillä aurinkopaneeleilla.
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny - Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Jul 18, 2011 7:53 am

Kiva juttu että voit paremmin.
Mulla pistää vasempaan kylkeen, lieneekö paksusuoli.
Tuskin mitään vakavaa, ainahan se välillä jossain nipsasee.
xxxxx
Toivoakseni handicapped tarkottaa vammasta mut jos kirjotin väärin niin sitten en tiedä.
xxxxx
Uskomatonta mihin kaikkeen CIA:n johtajan nimi voi vääntyä.
Ihan ikävä tulee kun ehti jo tottua että siitä löytyy aina joku uusi muoto.
Kovasti kaikkia tappohommia siitä nimestä löytyi..
"Tapan teloen" Very Happy
Ja seuraavaksi se alkaa USA:n joksikin puolustusjohtajaksi Very Happy
xxxxx
Kunhan jaksan niin järjestelen taas kämppää.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyTue Jul 19, 2011 11:53 pm

Vehnänalkioöljyä käytetään lisääntymisen edistämiseen (E-vitamiini).
Mulla normalisoi kuukautisia ja lisää seksihaluja.
Haluatko kokeilla? Very Happy
En tosin ole varma onko sulla samaa ongelmaa kuin mulla hormonien kanssa mutta mulla ilmeisesti liikaa niitä hormoneja mitä raskauden aikana on..
Hmm..
Elikkä niitä hormoneja mitä on E-pillereissä.
Kroppa menikin aika sekaisin E-pillerien aikana ja jälkeen ja kuukautiset reistaili entistä enemmän.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Jul 24, 2011 6:42 am

Mulla taas on kämppä kaaoksessa kun laitan tavaroita uuteen järjestykseen.
Lopullinen visio ei ole vielä selvillä.
Sain uuden kivan idean, täytyy varmaan testata.
xxxxx
Vähän sellainen olo kuin mulla menis paremmin mutta saa nyt nähdä.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Jul 24, 2011 6:48 am

Mä oen huono masentumaan, siksi mulla on vähän neuvoton olo jos jollakin on masennusta.
Jos mulla menee huonosti niin sen pahempia vitsejä eli nauran ongelmat pois.
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Jul 25, 2011 2:22 am

Jotenkin tulee mieleen että sulla bakteeritasot heittelee pitkin päivää.
Onko joku tietty aika/tapahtuma milloin se huono olo on?
Oletko ottanut selvää mitä vielä vois tehdä immuunipuolustuksen parantamiseksi?
Voisko ne bakteerit kasvaa nestevajauksessa?
Ja jos lämpötila vaikuttaa niin helteet kai sitten paha.
xxxxx
Uuteen järjestykseen vaan laittelen. Näyttää aika hyvälle. Lattia tosin liikaantunut jo vaikka putsasin sitä eilen.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyTue Jul 26, 2011 9:29 am

Tulin pikaisesti visiitille.
Ollut aika kiirus päivä.
Pizza ja elokuva odottaa enkä edes tiedä vielä minkä katsois.
Tekoälyistäkin hoksannut uutta niin pitäis varmaan thread kirjoittaa robottifoorumille.
Sisustaminen etenee hitaasti mutta varmasti..
Eipä ole paljon tullut omaan päiväkirjaan kirjotettua..
Kai sitten kun on jotain tärkeetä..
Jos nyt ylipäätänsä löydän aikaa siihenkään.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Jul 30, 2011 2:22 am

Pahalta kuulostaa ja olen varma että henkinen tila vaikuttaa myös.
Ainakin mulla flunssassa usein masentuneita fiiliksiä ja joskus kuumekin nousi vähän jos oli kovin synkkänä.
Jännä ettei valkosipulikaan auta.
Nyt tarvitaan jotain radikaalia..
Pitäis tietää niin paljon.
Kumpi parempi, valo vai varjo..
Vaikuttaako ruoka suuntaan tai toiseen.
Oletko kokeillut sitruunamehut jo?
illalla 1/2 dl(?) + vettä.
Lopuksi vähän maitoa ettei hampaat kärsi.
Sitä voi jatkaa ikuisesti.
Ainakin maksa ok sillä tyylillä.
Kun jos maksakin jotain vaikuttaa parempi että se on puhdistettu.
xxxxx
Luin just vanhaa pakkohoitoketjua suomi24:llä ja kaikki oli niin mukavia.
Kehuivat kun panin pakkohoitovideon jakoon.
Että se on tämä paikka tosiaan mikä on vialla, et sinä tai minä.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Jul 30, 2011 5:20 pm

Juo heti aamusta paljon vettä että saat nestetasapainon nopeasti kuntoon yön jäljiltä.
A.Vogelilla vois olla hyviä neuvoja, sehän julkaisi monia kirjoja terveyteen liittyen, varmasti sillä on joku näkemys tulehdusten hoitoonkin.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Jul 30, 2011 8:41 pm

Steppenwolf wrote:
Nukuin 14 h ja olo on hieman jännittynyt, mutta ehkä se pian muuttuu. Täytyy käydä uusimassa Ipsatol-resepti. Kohta täytyy tarkastaa tuliko lotossa rahaa. Tuskin tuli. Taas on vaikealta tuntuva tilanne.
xxxxx
Olehan sitten tarkkana... ettei käy kuin ihmissudelle kuutamolla.
Jos ulvoo väärässä paikassa väärään aikaan..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Jul 31, 2011 6:53 am

Tänään on ihmeen kaunis päivä. Joskus valo vain päättää tulla verkkokalvoillemme devine moodilla..
Tokihan syksy lähenee päivä päivältä, tuo kuolemaakin pahempi kohtalo Very Happy mutta vielä lupailivat helteitäkin.
Kaikesta kuvittelusta huolimatta talvinen pimeys ei yleensä olekaan niin dramaattista kuin jokin itsepintainen trauma aivoissani vakuuttelee.
Jospa ajattelen yhä alitajuisesti vuosien takaista Espanjan matkaani.
2 vkoa aurinkoa ja vähän unta, sitten takaisin Suomeen marraskuun pimeyteen ja kroppani todellakin kertoi mielipiteensä eikä sitä voi millään muotoa pitää positiivisena statementtinä.
Olin taas ns. pahan teossa Very Happy
Luulin ettei Himoshoppaajan Salaiset Unelmat millään muotoa ainakaan minuun liity, minähän olen niin järkevä ja osaan hoitaa talouteni ihan ok.
Ehkä kannattaisi laittaa paino sanalle osasin mutta toisaalta..
Mitä menetettävää minulla on (jos ei oteta lukuun luottotietoja).
Elämä on tässä ja nyt.
Kukapa tietää huomisesta.
Eikö kuitenkin jos kuolee nukkuessaan (miten sitä nyt yleensä kuollaan) ole parempi että lähtö tulee sen jälkeen kun on katsonut esim. elokuvan 3D:nä 51 tuuman televisiosta..
Puhumattakaan kuolemisesta kiihkeän livepanon jälkeen..
Se on tosin vielä työn alla.
Olen hiukan allapäin kun en tiedä olenko lähitulevaisuudessa allapäin..
(Tukiasema.org, I´m Sexy Talented And Horny Again)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Aug 01, 2011 5:30 am

Tuskin se niin vaarallista on, ei vaan tunnu normaalilta väsymykseltä.
Jos esim. lähtee kävelemään niin on vaikeeta pysyä tasapainossa mutta se ei siis tunnu normaalilta väsymykseltä.
Mutta jos menen nukkumaan niin olen poissa pelistä noin 4-5 tuntia.
Joskus tosin sinnittelen ja esim. raitis ilma kyllä auttaa.
Se on vaan pari kertaa kahvit roiskunut sänkyyn kun käsi on ehtinyt lerpahtaa ennen kuin taas havahtuu.
Siinä olotilassa tulee pakkoliikkeitäkin.
Usein se outo olo tulee jos olen katsomassa elokuvaa ja pysäytän kun tarvii hakea ruokaa tai käydä vessassa niin yht´äkkiä ei pystykään enää oikein olemaan valveilla.
(Tukiasema.org, I am Sexy Talented And Horny)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Aug 01, 2011 5:56 am

Minäkin siivoilin täällä mutta ilmeisesti en saanut kenkien pohjiani putsattua kunnolla kun lattia menee nopeesti likaseksi.
Keittiö kyllä ollut pitkään tosi surkea..
Mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa.
Täällä on vielä tavaroiden asettelua mutta alkaa jo näyttää aika kivalle.
Eilen ja tänään oli kuukautiskipua mutta ainakaan vielä ei ole verta tullut että oliko väärä hälytys..
Minäkin maksellut laskuja.
Jotenkin pakkomielle maksaa laskut heti kun saa rahaa.
Melkein onnistui suunnitelmani..
Oli tarkoitus maksaa kaikki muu velka pois että jää pelkästään Klarnan velka maksettavaksi mutta vielä jäi noin 35 euroa kun en viitsinyt vetää ihan nollille ruokarahaa.
xxxxx
Jaa-a.. Himoshoppaajalla pientä kitkaa nyt epätoivoisissa yrityksissä talouden romuttamiseksi Very Happy
En sitten tiedä olisko sovinnolla pitänyt tilata puuttuvat komponentit jostain muualta mutta ei sellanenkaan oikein kiva ole.
Varsinainen elämän ja kuoleman kysymys..
No, kyllä kai se siitä.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyMon Aug 01, 2011 5:58 am

Toivottavasti paranet lopullisesti, ei ole kivaa oireilla jatkuvasti.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyTue Aug 02, 2011 2:57 pm

Sappeen voi auttaa sitruunamehu ja ruokavalio.
Aikani kärsin ja sitten lakkasin syömästä sellasta mistä tulee oireita.
Ummetus rasittaa sappea.
Kun ruoka seisoo vatsassa niin mulle tulee päänsärky.
Yks parhaimmista jos sapesta tulee päänsärkyä on kuumavesipullo takaraivoon.
Jos mulle tuli pahana kohtaus niin oksensin kunnes vatsa oli tyhjä, päähän koski ja makasin 2 päivää.
Siitä on monta vuotta kun viimeks olen lettuja syönyt.
Olutkin oli paha juttu.
3 päivää..
Sitten ehdottaisin vielä mikroaaltouunia varmuuden vuoksi.
Mulla oli joku aika sitten virustauti mikä aiheutti tulehduksen reisien jänteisiin.
Taannoin leivoin uunia käyttäen ja ihmettelin kun tulee se sama kipu syönnin jälkeen.
Huomasin että jos tekee mikroaaltouunissa niin kipua ei tule.
Jauhoissa jotain häikkää.
Kokeilepa desinfioida ruoka muutama päivä mikroaaltouunissa jos se tekis jotain ololle.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySat Aug 06, 2011 4:33 am

Kattelin aika paljon kotivideoita tänään ja taidan jatkaakin mutta pitäis tehdä jotain senkin eteen että saan taas tavarat raivattua pois.
Aina kun shoppailee jotain niin kämppä menee sekaisin.
Vähän huono olokin kun syönyt liikaa.
(Tukiasema.net/ Diaries.)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Aug 07, 2011 4:15 am

Paranormaalin välityksellä tuli tämmöset: Enterobacteria, Pasteurella, Pseudomonas ja Staphylococci. Yritin vähän lueskella että jos sopis jokin sun oireistoon mutta en oikein saanut ideaa..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Aug 07, 2011 7:50 pm

Mun sappi on parantunut (?) omia aikojaan.
Yht´äkkiä ei vaan enää tullut niitä samoja oireita mitä ennen.
Mutta kyllä mä omenoita söin silloin kun vielä oireili mutta yhden omenan aamulla tyhjään vatsaan ettei se jäänyt pitkäksi aikaa seisomaan.
xxxxx
Nyt itse asiassa kiristää hartioita.. Voi olla että joutuu täyttämään ison astian kuumalla vedellä ja hautomaan hartioita koska kuuma vesi väkisinkin vie kiristystä pois.
xxxxx
Aika rampiintunut olo. Nyt kaiken lisäksi täytyy vissiin jo nyt alkaa katsomaan telkuöle uutta paikkaa kun on vielä tullut pidettyä parvekkeen ovea auki ja jos tulee yht´äkkinen sade niin pisarat voi hyvinkin yltää telkkuun asti enkä halua että telkkuni saa oikosulun.
Sinänsä harmi kun sisustus olis nyt sellanen kuin tykkään niin taasko pitää repiä kaikki ja asetella uudestaan. Riski on tietysti lähinnä silloin kun nukun mutta kun ei sitä telkkua välttämättä muista sulkea ennen kuin tajunta pimenee. Olin tosin suunnitellut jo heti alussa valkoisen suojapussin tekoa telkulleni että tarvittaessa telkku sulautuis paremmin sisustukseen. Luulen että joudun kuitenkin siirtämään telkun sitten kun lämpöpatteri alkaa paahtaa kun se ei varmasti ole hyväksi telkulleni myöskään.
xxxxx
Ei oo tullut kirjoteltua omaan päiväkirjaan kun en tiedä mitä kertoilisin. Ennen (jo vuosia) kirjoittaminen oli jokapäiväistä mutta ensimmäinen takaisku tuli kun omalla koneella jokin tekoäly (?) poisteli noin 2 vkoa kirjoittamaani tekstiä. Eikä se kirjoittaminen tunnu täällä netissäkään kovin helppoa olevan kun päiväkirja tuntuu sirpaloituvan moneen osaan. Ilmeisesti kirjoittaminen (ainakaan päiväkirjan) ei enää ole osa olemassaoloani. Ilmeisesti mulla ei ole mitään uutta kerrottavaa. Ainakin ennen kirjoitin itselleni mutta jospa en sitten esim. halua muistaa tätä aikaa enää myöhemmin.. Joskus viiden vuoden päästä mietiskelen "Mitä tapahtui?" ja ainoa vastaus on "En tiedä" koska päiväkirja on ollut just se elementti millä olen elänyt menneisyyttä uudestaan.
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptySun Aug 07, 2011 8:17 pm

Sulla on niin ihana temperamentti Very Happy. Minä en useinkaan (jos koskaan) pääsen samaan samanlaiseen ilmaisuun..
" Oppi lukemaan, saatana perkele, ensin enne kuin ryhdyt modeksi!!! Ääliöt, pumpulisa kasvanet idiotit, mene ja lue se heti, saatana, mitä minä olen joudutun käymään 48 viikkoa, lekurit, saatana paska ämmää, tietä että köuymäni hoito on syöpähoitoa raskampi , hja sinä vittuilet??"!!! sinä jolla ainoanan ongelmana on vitutn laiskuudesta jhohtuib´va masennus?! IHmeset katkaise hioóisdon sydänongelmien psykoosien ja muut vasteen puutumisen taistelevat hengestä ja sinä saatan btoileri tulet tänne isittelemaan, pelkkä "riiteluyyä koko ketju"??!! minä sanoi että tämä meni TOSI LIIAN PITKÄLLE!
Mene kouluun opiskelemään lukemista, vittu!!! Vanila! PDT_Armataz_01_19
Jos täällä palstalla aletaan tällä tavalla kiusata tosi heikoilla olevia ja todella terveyden kanssa kusessa olevia. Ja psykisten ongelmien lisäksi raskaita diagmnooseja omavia, niin tämä ja teiden tuleva vitun tukiasema org. ei tulee toimimaan. teenimittäin simputuksesta ja teideän rasistisilta enitaneista oikein rikos asia. Ja häpäisten teität pitkin maailmaa. En vitsi korjata virheet, lue sellaisena. parempa tästä tekoseta et ole antsainyt!
Painu vitun saatana lukutaidoton ämmä. Nyt sinä tein jotain paskakin pahenpaa kun romutit sauraudestani ketjun enitasinis ja mirrisi avulla."
xxxxx
Se on kyllä vakava ongelma jos puututaan sananvapauteen poistamalla koko ketju. Sen takia mä perustinkin oman forumin että ei kirjoitukset häviä ainakaan moderaattorin takia..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyThu Aug 11, 2011 10:49 pm

Mulla on joku ilkee tauti.
Eilen koski päähän, lämpö oli kohollaan, reisiä kolotti ja nenä tukossa.
Nyt just ei koske päähän mutta vähän raato olo.
Ilmeisesti maksa taas rasituksen alaisena, ei kai se muuten koskis päähän.
Selkään koskenut kovasti.
Tuntuu ettei jaksa oikein ajatella.
Ei mitään tietoa mistä tauti on tarttunut kun en viime päivinä ole tavannutkaan ketään.
Ei luulis olevan kovin pitkä itämisaikakaan.
Kerran oli noin 8 päivää mutta tämä ei vaikuta sen tyyppiseltä virukselta.
Tosin ihmettelin kun oli useamman päivän raihnainen olo mutta jos se oli jo viruksesta sitten.
Olinkin jo unohtanut kun niin pitkään sai olla terveenä.
Nyt yht´äkkiä parempi olo mutta kaulaan pistää vasemmalle puolelle.
Varmaan joku imusolmuke kun aikaisemman taudin jälkeen kaulaa vaivasi viikkoja.
xxxxx
Nyt ei sitten enää tv tai tietokone suostu yhdistämään joten en voi katsoa YouTube-videoita. Jos en olis ostanut dvd-soitinta (jota pidin turhana) niin ei vois kattoo edes elokuvia. Ja ei vissiin käy muu kuin Samsungin wlan-tikku Anynet toimintoa varten. Tekniikka on ihanaa jos se toimii mutta usein ei näköjään toimi.
xxxxx
Isä soitteli eilen. Oli pakko taas nauhottaa puhelut (soitti 2x) siltä varalta jos se alkaa uhkailemaan jotain. Kuvaavaa on etten tunne tarvetta nauhoitella mutsin kanssa käytyjä keskusteluja. Tekis mieli sanoo mun isälle että olis kiva jos se yrittäis sotkea mun asioita kun tässä on muutenkin ihan tarpeeks tekemistä että saa asiat pysymään edes jonkinlaisessa kondiksessa. Jotain puheli kuolemisestaankin johon vastasin että jatkuuhan se elämä kuoleman jälkeen että älä nyt liikaa takerru siihen kuolemiseen. Mua ärsyttää se että mun pitäis mennä sinne viihdyttämään sitä. Jos nyt kesälläkin mennyt sinne ja sitten tullut takaisin ja ihmetellyt kun on sähköt poikki. Tai ainakin vähintään kaikki päin vittua kun sähkölaskusta ei ehkä olis sitten tehnyt kyselyä ajoissa. Ja jos se kuvittelee että mä jotain kolmen viikon visiittejä tekisin niin erehtyy. Vituttaa maksaa hirveitä summia jostain parin päivän visiitistä mikä ei olis edes muuta kuin velvollisuudentunnosta tehty visiitti.
xxxxx
Enpä tiedä tosta luottohommastakaan.. Jotenkin tulee sellanen olo että joku tai jokin shoppailee mun nimissä kun yritän ostaa Klarnan tilille kun joka toinen kerta tuntuu onnistuvan. Eikä tollaseen oo mitään ratkasuakaan kun ei Klarna voi mun tietoihin laittaa että mulla olis rajaton luotto ja sitä häiriköijää tuskin pystyy jäljittämään. Mutta turhan hankalaks menee.
xxxxx
Kiitos viestistä sinne mun päiväkirjaan, en oo jaksanut kirjotella sinne.
xxxxx
Onneks on perunamuussia, se on ainakin melko neutraalia nyt kun maksa/sappi tuntuu olevan ärsytystilassa.
Voi olla taas luvassa "hauska päivä" eikä voi edes kattoo mun suosikkivideoo 3D:nä. Vittu..
No joo.. Very Happy. En muistanut että onhan tässä masiinassa se näppäinyhdistelmä toisen näytön aktivoimista varten. Kun aikasemmin meni automaattisesti päälle niin se hämäs mua..
xxxxx
Eiköhän sullekin taas pian maistu kirjoittaminen..
xxxxx
Tekis mieli tehdä pizzaa mutta on kyllä energiat vähän alakantissa..
Hmm.. Pasta voi olla parempi vaihtoehto.. Höystää vaan tomaattimurskalla ja juustolla niin on ihan kelpo syötävää..
xxxxx
Aurinkopaneelia olisin halunnut ostaa mutta en enää ole ihan varma onko niin kallis paneeli paras ratkaisu..
Ainakaan just nyt..
(Tukiasema.org, Diaries)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Admin
Admin



Posts : 1080
Join date : 2011-07-03

Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 EmptyThu Aug 11, 2011 11:27 pm

Kuutar wrote:
Trisse wrote:
Minkälaista juridista merkitystä?

Esim. Voidaanko useita vuosia vanhojen potilasasiakirjojen perusteella ( jotka eivät kuvaa ajankohtaista tilannetta), rajoittaa ihmisen oikeuksia, mm. määritellä työkyvyttömäksi tai vajaavaltaiseksi, ellei muuta syytä tällaiseen ole?

Millä perusteella muuten ihminen luokitellaan vajaavaltaiseksi, eli kyvyttömäksi hallitsemaan omaa omaisuuttaan? Vajaavaltainenhan ei saa esimerkiksi omia tilitietojaan ja edunvalvojalla on myös valtuudet avata hänen kirjeensä. Onko kukaan joutunut tällaiseen ja millä perusteella? Oikeuttaako jotkut tietyt diagnoosit vajaavaltaiseksi julistamiseen ja toiset eivät?
xxxxx
En tiedä edunvalvonnasta mutta omituisen helposti lääkäri ja poliisit ilmestyy oven taakse. Sosiaaliviranomaiset oli kirjoitelleet minusta mm. että puheeni tekoälyfoorumeilla vierailemisesta ja sen seurauksista olivat kuulostaneet huolestuttavilta. En sitten tiedä minkä uhan kriittinen suhtautuminen johonkin foorumiin voi aiheuttaa itselleni tai muille, varsinkin kun tapanani oli käydä vain yhdellä forumilla eikä se edes ollut tekoälyfoorumi. Sosiaaliviranomaiset tuntui myös olevan huolissaan kun mulla ei ole kirjoja eikä tv:tä. En tiedä mistä ne sen idean oli saaneet kun kirjohan mulla on kaappi täynnä ja lieneekö tuolla merkitystä mistä kautta elokuvia ja dokumentteja katselee ellei sossu sitten tarkoittanut sitä että mulla viiraa päässä koska en katso Salattuja Elämiä enkä Kauniita Ja Rohkeita. Tai ehkä sekin huolestutti kun en saanut päivittäistä aivopesuani mainosten muodossa. Kukapa ymmärtäisi viranomaisten aivotoimintaa..
Seurueen ilmestyminen oven taakse oli yllätys siinäkin mielessä että tapanani oli käydä tavallisella lääkärillä noin kerran kolmessa vuodessa joten ei voi sanoa että mitenkään hirveästi olisin koskaan ollut minkään lääkärin tarpeessa. Sitä olen miettinyt että oliko 4 tai 5-vuotiaana saamani diagnoosi (ilmeisesti mulla on diagnoosi neulakammosta, mutsi tosin ei osannut valaista asiaa) perusteena lääkärin visiitille.
Lääkäri muuten "unohti" reppunsa tänne ja sitä piti sitten lähteä hakemaan täältä joten ulkopuoliselle varmaan näytti että kovinkin vapaaehtoisesti olen lähdössä jonnekin sairaalaan. Se on kyllä totta että en näköjään ymmärtänyt omaa parastani, jos olisin ymmärtänyt niin tuskin olisin auliisti suostunut jokaiseen ideaan. Mutta jossain vaiheessahan se on alettava ymmärtää maailmaa. Korruptio kaikissa muodoissaan oli täysin vieras käsite minulle. Nyt kun aiheeseen on perehtynyt niin ymmärtää paremmin miten maailma toimii.
(Tukiasema.org, Diagnoosien voimassaoloaika)
Back to top Go down
http://legalnightmares.foorumini.com
Sponsored content





Diary - Other Forums - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Diary - Other Forums   Diary - Other Forums - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Diary - Other Forums
Back to top 
Page 2 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Concordia Cum Veritate :: General :: Me And My Missions On The Other Forums-
Jump to: